دستگاه خشک کن تبدیل انگور به کشمش

دستگاه خشک کن اتومات روانه بازار شد.چگونه می توان کشمش خوب تولید کرد؟ برای اینکه محصول انگور خود را تبدیل به کشمش سالم و ارگانیک نماییم چه روش جدیدی پیشنهاد می شود؟
صنعت کشمش سازی یکی از صنایع بسار عقب افتاده ماست.
چرا اینقدر در این صنعت در دنیا عقب مانده ایم؟
کشور ما جزو ۱۰ کشور اول تولید کننده انگور در جهان می باشد اما اگر بخواهیم از نظر کیفیت محصول خود را با سایر رقبا مقایسه کنیم تقریبا می توان گفت همسطح کشور جنگ زده افغانستان شاید هستیم و دلایل آن را از کارشناسان متخصص جویا شدیم که به موارد ذیل اشاره شد.
تولید انگور ما دارای نواقصی مانند استفاده از سموم و کاربری بیش از حد کود شیمیایی می باشد و همین امر باعث می شود نتوانیم ارگانیک تولید کنیم و در جهان جایگاه داشته باشیم.
روش های فراوری انگور ما و ساختن محصولات جانبی از آن سنتی و بعضا اشتباه می باشد.به عنوان مثال برای زیبا کردن رنگ کشمش، تولید کننده و کشاورز ما محصول نسبتا سالم خود را با گوگرد دود می دهد و کشمش خود را تبدیل به خوراکی سرطان زا می کند
برای اینکه دوره خشک شدن طبیعی انگور را که تقریبا ۶۰ روز بصورت طبیعی طول می کشد کوتاه نماییم بصورت بیش از حد از موادی نظیر کربنات پتاسیم استفاده می شود.
دلایلی دیگری هم مطرح گردید که نیاز به بیان آن ها نیست و بنظر می رسد همین دلایل کافی برسد.
اکنون چاره چیست؟
برای اینکه کشمش سالم و ارگانیک تولید کنیم چه پیشنهاد می شود؟
ابتدا روش کاشت بایستی بروز شود.
روش فراوری و تولید کشمش خود را بروز کنیم با استفاده از صنایع روز دنیا و از مواد شیمیایی استفاده نشود.
دستگاه خشک کن جدید ارائه شده توسط گروه فراسیناپس که سرآمد ایجاد تحول در تولید محصولات غذایی می باشد یکی از این کارها می باشد.
بصورت تضمینی محصولی بسیار شکیل و سالم می توانید به بازار عرضه نمایید.
سایر اطلاعات و … را همکارانمان در اختیارتان خواهند گذاشت
مسیر های ارتباطی موبایل، ایمیل، درج نظر در تماس با ما سایت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما