فروش کشمش آفتابی ممتاز بسته بندی شده

کشمش آفتابی ارگانیک بصورت عمده تولید گردید.با توجه به سلامت آن برای استفاده در غذا استفاده مناسب بوده و نوع ممتاز و بسته بندی شده آن در بازار به فروش می رسد.
در گذشته بیشتر باغداران و کسانی که دارای باغ انگور داخل منزل خود بوده اند از روش خشک کردن انگور به روش آفتابی کردن استفاده می کردند.
آن ها انگور ها را به صورت خوشه ای می چیدند و روی پارچه ای بزرگ که روی زمین مسطح و آفتاب گیر پهن شده بود می چیدند. بعد از گذشت چند روز که سطح انگورهایی که به سمت بالا قرار داشتند به رنگ قهوه ای مایل به مشکی درمی آمد، آن ها انگورها را زیر و رو می کردند تا سطح دیگر انگور که آفتاب ندیده است نیز به رنگ تیره دربیاید. در این روش نیز مواد افزودنی به کشمش افزوده نمی شد اما عوامل طبیعی مانند گرد و خاک و حشرات در کیفیت محصول تاثیر گذار بود.
با خرید آن و یکبار شستن مشکل گرد و غبار آن برطرف شده و مورد استفاده قرار می گرفت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید کشمش آفتابی تصفیه شده

کشمش آفتابی بسته بندی
اما در سیستمی جدیدی که ارئه نموده ایم بعد از تولید شدن کشمش دو مرحله تصفیه مکانیزه بر روی آن انجام می شود تا مشکلات گرد و خاک آن حل و کاملا بهداشتی آماده مصرف نهایی گردد.
برای خرید عمده و شرایط عقد قرار داد می توان با همکاران بخش کشمش فراسیناپس تماس گرفته تا سایر اطلاعات را نیز به شما ارائه نمایند.
تماس با ما سایت را ببینید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما