فروش کشمش در کاشمر با بهترین بسته بندی

کشمش نوعی میوه خشک است که در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کشمش شامل کشمش سبز، کشمش پلویی و غیره می باشد. از مهم ترین شهر های تولید کننده کشمش ملایر، قزوین، زنجان، بناب، کاشمر، قوچان و خلیل آباد می باشند.‌ یکی از بهترین انواع کشمش سبز، کشمش ممتاز کاشمر است. فروش کشمش در کاشمر با بهترین نوع بسته بندی انجام می شود. معمولا این نوع کشمش جزء محصولات صادراتی به شمار می روند. کشمش صادراتی ایران به کشور هایی مثل عراق، عمان و امارات و حدود 80 کشور دیگر صادر می شود.

فروش کشمش در کاشمر با بهترین بسته بندی

شیوه بسته بندی و فروش عمده کشمش

شیوه بسته بندی و فروش عمده کشمش انواع کشمش با توجه به روش تهیه آن شامل موارد زیر می باشند:

  1. کشمش آفتابی که با انگور بدون هسته و با نور طبیعی خورشید تهیه شده و رنگ آن قهوه ایی است.
  2. کشمش انگوری که با دود گوگرد تهیه شده و زرد رنگ یا قهوه ایی است.
  3. کشمش تیزابی دارای رنگ زرد و یا قهوه ایی است که با محلول های شیمیایی مجاز به نام تیزاب تهیه و تولید می شود.

خشک کردن میوه ها یک روش عالی برای بهره گیری از مواد مغذی آنها است. گاهی اوقات مواد مغذی در برخی میوه ها با خشک شدن آنها بیشتر نیز می شود. یکی از این میوه ها انگور است. انگور بعد از خشک شدن تبدیل به کشمش می شود. این محصول پر طرفدار به دو صورت بسته بندی و عمده به فروش می رسد. برای بسته بندی، کشمش ابتدا سورت لیزری (جداسازی و استریل شده) و شسته شده سپس در پاکت های کاغذی یا پلاستیکی و سلفونی یا جعبه های کارتنی بسته بندی می گردد.

مزایای کشمش بسته بندی شده: دارای تاریخ انقضا و مشخصات تولید کننده، دور از آلودگی، دور از نور و امکان خراب شدن.

مزایای کشمش عمده: قیمت مناسب، حجم بیشتر.

فروش کشمش در کاشمر به قیمت تولید

فروش کشمش در کاشمر به قیمت تولید کاشمر شهری است در شرق ایران که در جنوب غربی استان خراسان رضوی واقع شده است و یکی از اصیل ترین مناطق در تهیه کشمش می باشد. این نوع کشمش دارای کیفیت عالی است که به صورت عمده یا بسته بندی نیز در سراسر کشور توزیع می شود. علاوه بر این به کشور های همسایه نیز صادر می گردد.

مزایای کشمش سبز کاشمر: از بهترین انگور تهیه می شود، زودرس، شیرین،تمیز، تهیه شده از انگور ارگانیک، بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی است.

علاوه بر این حاوی مواد مغذی و خواص عالی می باشد، منبع انرژی و یک میان وعده عالی می باشد. همچنین ضد سرطان، دارای کلسیم، آنتی اکسیدان است و از ریزش مو جوگیری کرده و برای دستگاه گوارش سلامت دندان و بینایی مفید می باشد. شما می توانید بهترین کشمش را در شهر کاشمر به قیمت تولید از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما