قیمت روز کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز قلمی امسالی آخر شهریور وارد بازار شد، نوع کشمش سبز آن هم اگر تازه باشد از نگاه کارشناسان ارزش غذایی بالاتری نسبت به انواع کشمش دارد.همکاران کاشمری ما قیمت روز آن و نوسانات عمده بازارش را در اختیارتان می گذارند.
شهریور ماه روز های شیرین باغ داری برای کشاورزان کاشمری می باشد، این ماه علاوه بر مصرف تازه خوری انگورهای درجه یک پیکامی، تب صادرات آن ها در کاشمر داغ می شود و با تریلر های یخچال دار به کشور های همسایه نظیر ترکیه و حتی روسیه، اکراین و ارمنستان ارسال می گردد.و همچنین آخر این ماه نیز زمان برداشت کشمش نوبرانه نیز می باشد.
تولید این محصول در کاشمر به دو گونه می باشد

  • سبز قلمی
  • زرد طلایی

نوع زرد چون با گوگرد دود داده می شود خوراکی مصرف نمی شود و عموما به کارخانجات ارسال می شود تا شتشو شود و برای مصارف صنعتی استفاده شود.البته با توجه به زیبایی بسیار فریبنده آن دیده شده که کاسبان سود جویی آن را در مغازه های خود برای مصرف به مردم میفروشند.
متحرک بودن گوگرد در علم پزشکی اثبات شده است این را برای آن دسته از همکارانی که اطلاع ندارند بیان نمودیم که این مدل مصرف مستقیم خوراکی ندارد.
خوشبختانه امروزه همه آگاهی دارند و از این روست که بازار کشمش سبز پررونق شده است آن هم نوع قلمی که در ایران فقط در کاشمر تولید می شود.
با توجه به استقبال صادر کنندگان و عمده فروشان به این کالا قیمت آن معمولا روزانه تعیین می شود.
دفتر همکاران ما در کاشمر نرخ روزانه را در منطقه ارائه می نمایند لذا جهت ثبت انواع سفارش و گرفتن قیمت با ایشان که شماره تلفن در سایت درج گردیده می توان زنگ زده یا به تماس با ما سایت مراجعه نموده و پیام بنویسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما