کشمش چایی خرید عمده برای شمال ایران

کشمش چایی مال کجاست؟ چگونه می توان با قیمت خیلی مناسب و با کرایه خیلی خوب آن را بصورت عمده برای شمال ایران خرید کرد؟

کشمش چایی

شمال ایران به خوردن چای با کشمش علاقه مندند، بنابراین در ادامه مقاله به ویژگی‌های این محصول می پردازيم.

یکی از چالش‌های اساسی مردم شمال ایران خرید کشمشی است که هم تازه باشد و هم دوام و کیفیت خوبی داشته باشد، همچنین بهترین طعم دهد، به این معنا وقتی که آن را در دهان بگذارند، مزه خوبی از آن بچشند.

کشمش مخصوص چایی که در کارخانه ما فراوری و در سایت فرا سیناپس عرضه می گردد، همه این مزایا را دارد، زیرا که مستقیم از کشاورزان تهیه نموده و بدون واسطه در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

کشمش چایی

آشنایی با کشمش چایی

از فرآورده های میوه انگور که به روش‌های مختلف خشک می‌شود کشمش می باشد، از آن در موارد مختلف استفاده می کنند، یکی از موارد مورد مصرف کشمش استفاده از آن با چایی می باشد، عده‌ای بر این باورند که بجای استفاده از قند و برای پیشگیری از دیابت بهتر است در هنگام خوردن چایی با کشمش آنرا میل نمایند.

با توجه به اینکه کالری کشمش از قند بیشتر است توصیه می شود افرادی که دنبال کالری کم هستند در مصرف آن احتیاط کنند. حتی نیازی به مصرف مواد مغذی نخواهید داشت.

کشمش چایی

فواید مصرف کشمش چایی

همانطور که مستحضرید کشمش دارای آنتی اکسیدان است، مسلما محصولی که این ویژگی را داشته باشد، بسیار عالیست زیرا که جلوی پوکی استخوان را می گیرد، سبب تقویت حافظه که متأسفانه مشکل خیلی ها در این زمینه می باشد را می گیرد.
افرادی را می‌بینیم که استرس زیادی دادند، بهتر است چای را با کشمش بخورند، زیرا که آرامش می دهد و تا حدود زیادی جلوی استرس را می گیرد.
گفتگو با بعضی از افراد آزار دهنده است زیرا که دهانشان بوی بد می دهد فلذا این افراد باید چای کشمش مصرف کنند تا دیگر بوی بد ندهند.
به طور کلی افراد به خوردن چای علاقه مندند بویژه این نوشیدنی در هوای بارانی دلچسب است کشمش که خاصیت گرمی دارد در هوای سرد و بارانی به همراه چای تازه دم، خاطره قشنگی را به یادگار می گذارد.

کشمش چایی

کشمش چایی مال کجاست؟

کشمش سبز قلمی یا همان کشمش سبز آجیلی که از حدود 400 سال قبل در ایران تولید می شود در تنها قطب جهانی آن یعنی شهرستان کاشمر خراسان رضوی زیر پای امام رضا(ع) تولید می شود.

البته در شهر های مختلف ایران سالانه 300 هزار تن انواع کشمش تولید می شود اما کشمش چایی فقط مخصوص کاشمر بوده و شعبه دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تولید کشمش ایران کجاست؟

خوبیه این محصول این است که کارخانه کشمش کاشمر قدرت بسیار بالایی در پخش آن داشته و در همه شهر های شمالی ایران مثل آمل، رشت و ساری و گرگان توان ارسال بار با کمترین هزینه حمل را دارد.
برای بازرگانان خطه شمال کرایه حمل یک چالش و بسیار گران است.

کشمش چایی

روش بسته بندی کشمش چایی چگونه است؟

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی ها، می توان به چای کشمش ممتاز کاشمر اشاره نمود که تهیه آن در هر کشوری با توجه به فرهنگ آن متفاوت است.

برای اینکه بتوانید چای را بسته بندی عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید به عنوان مثال در کیفیت آن بسیار دقیق انتخاب کنید.

  1. دیگر عامل مهم در انتخاب این محصول، نام برند آن بر روی بسته بندی حک شده باشد، طبیعتا هرچه برند آن، نام آورتر باشد، می تواند اعتماد بیشتری را تضمين کند.
  2. بعضی از تولید کنندگان این محصول روی طراحی آن بسیار کار کرده‌اند زیرا که قدرت چشم مشتری را حس نموده اند و با این کارشان توجه مشتری را به خود جلب نموده اند.
  3. اندازه و سایز آن برای ترغیب مشتری اهمیت ویژه‌ای دارد، اندازه آن باید به گونه‌ای باشد که برای جعبه چای مناسب باشد و جعبه های آن در سایزهای گوناگون تولید شده باشد تا با در نظر گرفتن سلیقه مشتری آن را تولید کنند.
  4. نکته جالبی که تولید کنندگان امروزی آن را در نظر گرفتن استفاده از بسته بندی فلزی می باشد زیرا که عده‌ای طرفدار محیط زیست بوده و خواستار استفاده از این ظروف شده‌اند، استفاده از این ظروف سبب گشته پاکت‌های کاغذی کمتر مورد استفاده قرار گیرد همانطور که در جریانید، برای استفاده از کاغذ باید درختان را برش زد، افزون بر این مصرف کاغذ، سبب دورانداختن آن می شود اما از ظروف فلزی چند بار میشه استفاده نمود.
  5. به کسانی که تازه وارد این صنعت شده‌اند اکيدا توصیه می‌کنیم حتما در هنگام بسته بندی چای کشمش از تولید کنندگان با تجربه مشورت بگیرند تا متحمل ضرر و یا اضافه هزینه نشوید.

کشمش چایی

چگونه به شمال، کشمش چایی عمده بفرستم؟

انگور در شهرهای مختلف ایران تولید می‌شود، از آن جمله شهرستان های کاشمر، قزوین، ملایر و چند شهر دیگر

تیم پشتیبانی ما به شما کمک خواهد کرد که به آسانی آن را ارسال نمایید اما یک سری نکاتی وجود دارد که بایستی به آن پایبند باشیم به عنوان مثال چون کشمش چایی است بهتر از کشمش های بی دانه یا بی هسته استفاده شود، زیرا خیلی ها از دانه دار خوششان نمی آید، اما اکثرا کشمش چایی بی هسته را می پسندند.

پس از آنکه فرستادید، در صورتی که نکات بهداشتی را رعایت نموده اید، سبب جذب مشتری شده‌اید به طوریکه خواهان همکاری بیشتر و ثبت سفارش بیشتر خواهد شد.

همچنین نام وی را ذخیره کنید تا مشتری بداند که برایش اهمیت دارید، دادن این حس به وی او را مشتاق خواهد کرد.

کشمش چایی

قیمت کشمش چایی

لیست قیمت کشمش چایی مجموعه ما تأمین کننده دست اول که با همکاری کشاورزان عزیز و بهترین نیرو به ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی استثنایی اقدام نموده است. ما همچنین خدمات بروز رسانی خود را در جهت‌ رفاه حال مشتریان قرار می دهیم، زیرا که رضایت مشتریان برای ما خیلی ارزشمنده.

برای بازار داخلی عموما کشمش چایی کارتنی قیمت گذاری می شود که معمولا از کارتنی 500،000 تومان شروع می گردد.

وزن هر کارتن 4.5 کیلو خالص است و به سالار ممتاز یا ممتاز شهره عام و خاص می باشد.

کشمش چایی

خرید عمده کشمش چایی

خرید از ما چه به صورت جزئی و چه به صورت عمده به سهولت امکان پذیر است بطوریکه می توانید با شماره ای که در ذیل برای شما عزیزان گذاشته میشه تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما بزرگواران باشیم

همچنین سوالات خود را می توانید در زمینه چگونگی سفارش محصول، استعلام قیمت و نحوه ارسال محصول جویا شوید، خاطرنشان نموده که تیم پشتیبانی ما آماده شنیدن نظرات شما بزرگواران خواهد بود.

Tea raisin

نکات آخر در مورد خرید عمده کشمش چایی

به طور کلی کشمش چایی جایگزین بسیار عالی برای سلامتی است به شرطی که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

متاسفانه بسیاری از کودکان امروز از تنقلات، کیک و اسنک بیشتر استفاده می کنند که می توان با فرهنگ سازی درست آن را مانند گذشته نسل به نسل انتقال دهیم.

همان دورانی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها دست توی جیبشان می کردند و با نگاه پر از عشق و محبت به ما می دادند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما