لیست قیمت کشمش زرد صادراتی ۱۴۰۳

کشمش زرد صادراتی یکی از انواع میوه خشک به حساب می‌ آید که بسیار پرمصرف و مقوی است که توسط مجموعه‌های مختلف به بازار عرضه می‌ شود.

مشخصات کشمش زرد صادراتی

همون گونه که می‌دانید کشمش‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و همین امر باعث شده در ادامه بخواهیم در رابطه با مشخصات کشمش زرد صادراتی بیشتر توضیح دهیم.

کشمش زرد صادراتی هر ساله توسط تولید کنندگان مشغول در این عرصه در حجم‌های بسیار بالا از انگور های فوق العاده با کیفیت گوشتی و درشت تولید می‌ شود چرا که تقاضای آن در دو بازار داخلی و خارجی بسیار زیاد است.

از گذشته تا الان دلیل خشک کردن انگو رها و تبدیل آنها به کشمش این است که محصول در زمان طولانی‌تری سالم بمانند و بتوانند در فصل‌های دیگر از خواص مواد با ارزش آن بهره‌مند شوند.

اما زمانی که بحث از کشمش صادراتی می‌ شود باید بدانیم که این نوع کشمش از بالاترین کیفیت خود برخوردار است و هیچگونه خرابی در آن دیده نمی‌ شود و تمام کشمش‌ ها کاملاً یکدست و یک اندازه است.

اما از مشخصات کشمش زرد صادراتی می‌توان به مواردی زیر اشاره کرد:

  1. این نوع کشمش‌ها به هیچ عنوان ساقه ندارند و رنگ آنها زرد طبیعی است.
  2. در بسته‌بندی آنها شما هیچ گونه علائمی از کپک و یا چسبندگی پیدا نخواهید کرد همین امر باعث می‌ شود ماندگاری آن ها بسیار بالا تر باشد.
  3. طعم آنها فوق العاده دلپذیر و ملایم می باشد.
  4. بافت آن ها نه خیلی خشک و نه خیلی نرم بوده و در استاندارد ترین حالت ممکن خود قرار دارند.
    کشمش‌های صادراتی فاقد هسته هستند و رنگ بسیار شفافی دارند.

در صورتی که تمام موارد بالا در یک محصول وجود داشت می‌ توان محصول مورد نظر کشمش زرد صادراتی می‌ باشد.

کشمش زرد صادراتی

کشمش زرد صادراتی برای کم خونی

کشمش خواص زیادی برای بدن دارد

اما در ادامه خواص کشمش زرد صادراتی برای کم خونی را عنوان می‌کنیم چرا که امروزه بسیاری از افراد درگیر این مشکل هستند.

پس از تحقیقات گسترده‌ای که روی انواع کشمش انجام گرفت متخصصی متوجه شدند
کشمش زرد منبع غنی از آهن می‌ باشد و به دلیل داشتن مقدار زیادی از آن می‌ تواند باعث تشکیل هموگلوبین و افزایش سطح خون شود.

وجود آهن در خون عنصر حیاتی برای انتقال اکسیژن در بدن به حساب می‌آید و در صورت کمبود آن بدن دچار کم خونی شده و سرگیجه و حالت تهوع از علائم آن به حساب می‌ آید.

از طرفی یتامین سی موجود در کشمش باعث می‌ شود جذب آهن در بدن بهتر انجام شود سلول‌های قرمز تقویت شده و در نهایت کم خونی بهبود یابد.

جالب است بدانید کشمش حاوی ویتامین ب ۱۲ و اسید فولیک ‌می باشد که اصلی‌ ترین نقش را در تولید سلول‌های خون و حفظ سلامت آن دارد که این امر باعث کمک به روند بهبود کم خونی می‌شود.

شایان ذکر است که بدانید هرچه کشمش مورد نظرتان تازه‌ تر و با کیفیت‌ تر باشد روند بهبود کم خونی بهتر در بدن انجام شده و در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

از طرفی برای تاثیر بیشتر کشمش روی بهبود کم خونی می‌ توانید آن را همراه انواع آجیل مانند بادام درختی، گردو، پسته، فندق و بادام هندی استفاده کنید، چرا که آجیل نیز به تنهایی روی کم خونی تاثیرگذار است.

اما اگر خوردن کشمش را ه تنهایی دوست ندارید می‌توانید از آن در انواع کیک و شیرینی و غذاها استفاده کنید تا هم از خواص آن بهره مند شوید به هم از خوردن غذاها لذت ببرید.

در نتیجه اگر دچار مشکل کم خونی هستید و یا سطح انرژی پایین در طول روز دارید پیشنهاد می‌شود حتماً کشمش را در رژیم غذایی خود قرار دهید حتی اگر خوردن آن را دوست ندارید.

کشمش زرد صادراتی

قیمت کشمش زرد صادراتی

بیشتر اوقات مراکزی که کشمش زرد صادراتی را تولید می‌کنند نسبت به مراکزی که تنها امر فروش آن را دارند قیمت منصفانه‌ تری را برای محصولات خود در نظر می‌ گیرند.

اما این نوع مجموعه‌ ها بیشتر محصولات خود را به شکل فله و عمده عرضه می‌کنند و در صورتی که خریداران کشمش‌ ها را در حجم‌ های بالا خریداری کنند قیمت نسبت به بازار بسیار مناسب‌ تر خواهد بود.

کشمش صادراتی ایران از قدیم تا به الان جزو محبوب‌ ترین خشکبار به حساب می‌ آمده و همواره در اکثر خانه‌ها پیدا می‌ شد چرا که استفاده زیادی در آشپزی و یا کنار چای و آجیل داشت.

کشمش زرد صادراتی را می‌توان به عنوان بهترین گزینه برای جایگزین کردن انواع تنقلات مضر مانند چیپس و پفک و انواع شیرینی‌ها با قند مصنوعی دانست چرا که مصرف آن می‌ تواند باعث بالا رفتن سطح هوشیاری و انرژی شود.

اگر شما موفق به قرار دادن کشمش در رژیم غذایی کودکان خود شوید ‌می توانید آنها را از انواع بیماری‌ ها دور کنید و مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنشان را تامین کنید.

همچنین امروزه به دلیل تقاضای زیاد از طرف بازار های جهانی برای کشمش زرد صادراتی بسیاری از تاجران سعی بر عرضه به این تقاضا دارند و همین امر باعث شده تا همواره قیمت این محصول متغیر باشد.

دلیل تقاضای زیاد از کشمش زرد این است دارای بافت فوق العاده نرمی بوده و طعم آن بسیار ملایم است و از آنجایی که دارای رنگ فوق العاده منحصر به فرد می‌ باشد در نگاه اول مجذوب کننده است.

کشمش زرد صادراتی

لیست قیمت روز کشمش زرد صادراتی ایرانی

از طرف این نوع کشمش در صنایع غذایی مصارف گوناگونی دارد و همانطور که شاهد هستید از آن در انواع کیک و کلوچه استفاده می‌ کنند تا هم طعم بهتری به محصولات خود دهند و هم خواص و ارزش غذایی آن را بالا ببرند.

کشمش طلایی صادراتی و کشمش سبز صادراتی بیشتر در استان‌ها و شهرستان‌هایی که میزان باغات انگوره زیادی دارند در دست تولید است و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می‌کند.

حتما بخوانید: لیست قیمت کشمش امروز

از جمله آنها استان همدان، ملکان و شهرستان کاشمر می‌ باشد که در رعایت نکات بهداشتی و روند تولید آن‌ ها بسیار قوی عمل کرده است و همواره حجم زیادی از تولیدات در دست آن ها می‌ باشد.

اما در رابطه با قیمت کشمش زرد صادراتی باید گفت از آنجایی که این نوع محصول تنوع بسیار زیادی دارد در بازه قیمتی گسترده قرار می‌گیرد اما به طور میانگین این محصول در هر کیلو گرم بین 80 هزار تومان تا 130 هزار تومان در بازار قابل تهیه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما