راهنمایی خرید کشمش با شرایط ویژه و قیمت استثنایی

امروز کارخانجات زیادی برای تولید و فروش کشمش در ایران وجود دارد و کارخانجات فرا سیناپس مرکز اصلی تولید کننده کشمش ایران می‌ باشد.

بزرگ ترین تولید کننده کشمش ایران

اصلی‌ ترین دغدغه خریداران کشمش این است که بزرگ ترین تولید کننده کشمش ایران کجاست؟ و چه نوع کشمش‌هایی را به تولید می‌رساند و درجه کیفیت محصولات آن‌ ها در چه رنجی قرار دارد.

برای شناخت بهترین تولید کننده کشمش ایران همراه این مقاله شوید و لینک مربوطه را نیز با دقت بخوانید.

بیشتر بخوانید: بیشترین تولید کننده کشمش کدام شهر است؟

از جمله مهم ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان کشمش می‌ توان به انواع کارخانجات‌ های فرا سیناپس اشاره کرد که دفتر مرکزی آنها در تهران قرار دارد دیگر کارخانجات‌های خود را در شهر های زیر بنا کرده است:

1. کارخانه کشمش تاکستان قزوین
2. کارخانه کشمش شال قزوین
3. کارخانه کشمش ملایر
4. کارخانه کشمش کاشمر
5. کارخانه کشمش ملکان
6. کارخانه کشمش بناب
7. کارخانه کشمش شیروان
8. کارخانه کشمش مراغه
9. کارخانه کشمش زنجان
10. کارخانه کشمش قوچان
11. کارخانه کشمش درگز

در هر یک از شهرهایی که نام برده شد کارخانجات‌ های زیادی برای تولید کشمش وجود دارد اما گروه تولیدی فرا سیناپس به عنوان یک هلدینگ و با مجهز ترین دستگاه‌ ها در این شهر ها اقدام به تولید و بسته‌ بندی کشمش ایرانی و وارداتی کرده است.

خرید کشمش

انواع کشمش ویزه شرکت فرا سیناپس

بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی این کارخانه می‌رسد به انواع کشمش پلویی مانند آفتابی، سایه خشک، تیزابی و کشمش انگوری بناب

انواع کشمش‌ های قلمی که از بهترین کیفیت برخوردار بوده و دارای دو نوع کشمش سبز صادراتی و کشمش طلایی کاشمر می‌ باشد.

انواع کشمش مویز وارداتی که عموما از کشور های ازبکستان، افغانستان، ترکمنستان، شیلی، آمریکا، افغانستان و هند که مویز های کیفیتی را تولید می‌کنند، وارد می‌ شود.

دلیل بزرگ بودن و پیشرفت مجموعه‌ای که نام برده شد این است که روش کاری آن به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

این مجموعه اول از همه و دور از مزایای مادی به فکر مشتری مداری بوده و رضایت مشتریان حرف اول را می زند از همین رو خدماتی مانند بهترین کیفیت، قیمت مناسب، دادن تخفیف برای کسانی که اولین بار از کشمش سالار ممتاز خرید می‌ کنند و همچنین تضمین گارانتی و قبولی مرجویی را ارائه می‌ دهد.

روش کاری دوم این مجموعه ساختار یافتگی یا همان دادن نمایندگی جزو بهترین فعالیت مجموعه به دلیل کارآفرینی و کمک به توسعه اقتصاد می‌ باشد.

خرید کشمش

خرید مستقیم کشمش

در صورتی که در شهر هایی زندگی می‌ کنید که دور از مراکز تولید کشمش است و قصد خرید مستقیم کشمش را دارید و می‌ خواهید این محصول ارزشمند را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تهیه کنید، ما خرید مستقیم از طریق سایت‌های خرید اینترنتی کشمش و فروش فوری را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

در صورتی که شما این روش را انتخاب کنید می‌ توانید با مراکزی که عرضه کننده مستقیم و تولید کننده کشمش هستند در ارتباط باشید و محصول را با مناسب‌ ترین شرایط خریداری کنید.
در سال‌های گذشته برای خرید کشمش و دیگر محصولات حتماً نیاز بود که به صورت حضوری در مکان مورد نظر حضور داشته باشید و مشکلاتی مانند شلوغی راه هزینه‌ های رفت و آمد را تحمل کنید.

این در صورتی است که در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی ما برای خرید سریع و فوری محصولاتی مانند کشمش نیازی به خروج از خانه ندارید و می‌ توانید تنها با وجود تلفن همراه و اینترنت با اماکن فروش این محصول ارتباط برقرار کنید و در سریع‌ ترین حالت ممکن به خواسته خود برسید.

از جمله مزایای استفاده از شیوه‌های خرید اینترنتی کشمش این است که شما بسیار در وقت خود ‌جویی می‌کنید و می‌ توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن قیمت‌ های مختلفی را از مجموعه‌ های متفاوت دریافت کنید، در این روش‌ها هزینه‌ های شما تا مقدار بسیار زیادی کم می‌ شود و این امر باعث می‌شود شما خرید به صرفه‌ تری داشته باشید.

اما مشکل اکثر افراد برای خرید اینترنتی این است که نمی‌توانند اعتماد کنند از همین رو ما امکان بازدید از کارخانه و دریافت سمپل از طرف شما قبل از خرید عمده را داریم تا بتوانیم اعتماد شما را جلب کنیم.

در فروشگاه اینترنتی کشمش فراسیناپس همواره بهترین شرایط برای خرید سریع و بدون دردسر انواع کشمش ایران وجود دارد شما کافیست فقط از طریق راه‌ های تماس با ما با مشاورین فروش مجموعه ارتباط بگیرید و یک خرید هوشمندانه و پرسود را تجربه کنید.

خرید کشمش

قیمت استثنایی کشمش

همانطور که عرض شد مجموعه ما سال هاست که در تولید و عرضه کشمش فعالیت می‌کند توانسته تمام این سال‌ها قیمت استثنایی کشمش را به مشتریان خود عرضه کند و باعث رضایت آن ها شود.

اما برنامه‌ ای که در سال جدید خواهیم داشت این است که اخبار و سوالات متداول کشمش را به طور لحظه‌ ای و به صورت موثق در سایت خود قرار دهیم، و برای کسانی که مواره به دنبال جدیدترین خبرها برای خرید کشمش هستند پیشنهاد می‌ کنیم در سال جدید همراه شرکت باشند.
همواره دانستن قیمت صحیح جدید و به روز کشمش یکی از بزرگترین چالش‌های کشاورزان، تولید کنندگان و خریداران می باشد و ما سعی بر ارائه قیمت کشمش خواهیم داشت.

در نتیجه می‌ توان گفت مجموعه کشمش سالار ممتاز اولین و تنها مرکز ارائه قیمت دقیق کشمش خواهد بود و مفتخریم که برای رفاه مشتریان خود همواره بهترین خدمات را ارائه می‌ دهیم.

از جمله مزایای این خدمات آن است که خریداران صادرکنندگان و دیگر اقشاری که در این حوزه فعالیت می‌ کنند می‌توانند لحظه به لحظه از اخبار این محصول آگاه شوند و در نتیجه معاملات پرسودی را تجربه کنند.

جالب است بدانید روش‌ های مختلفی در قیمت گذاری کشمش وجود دارد برای مثال بسیاری قیمت کشمش را به صورت ناخالص اعلام می‌کند یعنی وزن کارتون و بسته‌ بندی را روی وزن کشمش حساب می‌کند، که نوعی دزدی به حساب می‌ آید.

در صورتی که قیمت گذاری در مجموعه ما به صورت خالص بوده و وزن کارتون‌ها به طور کامل م می‌شود و در نهایت قیمت تنها بر اساس هر کیلو کشمش محاسبه می ‌شود.

در آخر در رابطه با قیمت مهر ماه سال جاری باید گفت بازه قیمتی انواع کشمش بین ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قیمت هر کیلو کشمش

شایان ذکر است قیمتی که عرض شد تنها برای مهر ماه می‌ باشد و در صورتی که تغییری در روند قیمتی کشمش ایجاد شد هر چه سریع‌ تر خبر جدیدی را از قیمت کشمش در سایت آپلود می‌کنیم.

اما برای دریافت قیمت دقیق از نوع انتخابی کشمش خود و دریافت اطلاعات بیشتر با مجموعه بزرگ فر اسیناپس ارتباط بگیرید.

یا بر روی لینک بالا کلیک نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما