خرید کشمش سبز قلمی کاشمر با قیمت عالی

شما می‌توانید برای خرید جدیدترین انواع کشمش سبز قلمی که کیفیت بالا و قیمت روز مناسبی داشته باشد در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات کشمش سبز قلمی

از جمله مشخصات کشمش سبز قلمی این است که برای تهیه آن از انگورهایی استفاده می‌شود که پوست آنها سبز باشد، شایان ذکر است که این انگورها بسیار با حساسیت و دقت انتخاب شده و پس از خشک شدن بسته‌بندی‌های مناسب قرار می‌گیرند.

کشمش سبز قلمی کاشمر دو نوع دارد که یک نوع آن از انگور پیکامی بوده و به کشمش سبز بیدانه معروف است و  نوع دیگر آن از انگوری عسگری است که دارای دانه‌های بسیار ریزی است که این مورد باعث خوش خوراک شدن این محصول می‌شود.
اما برای بیشتر بازار های صادراتی مورد پسند نیست

طعم شیرین و بافت سیار نرم و لطیف این محصول باز شده تا جایگاه ویژه‌ای بین انواع دیگر کشمش داشته باشد.

کشمش سبز قلمی بهترین انتخاب برای ترکیب کردن با آجیل می‌باشد چرا که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد طعم بسیار دلنشین آن باعث شده مصرف این کشمش با چای بسیار خوشایند باشد.

در رابطه با دیگر مشخصات کشمش سبز قلمی باید گفت که در تولید آن از انگورهای دست چین که پس از آنالیز شدن شیرین ترین درشت‌ترین و گوشتی ترین آنها انتخاب می‌شوند.

در مرحله خشک کردن این انگورها که روند بسیار حساسی نیز دارد باید توجه داشته باشید که استانداردها لازم رعایت شود تا در نهایت محصولی مطابق با آنالیز کشمش سبز برای صادرات آماده شده و نتیجه بهتری به دست آید.

کشمش‌ سبز قلمی به روش‌های مختلفی تولید می‌شود که برای مثال می‌شود به روش آفتابی، روش درختی، روش تیزابی، روش آب جوش، آفتاب خشک و غیره اشاره کرد.

در روش آفتابی که یکی از سالم‌ترین نوع تولید کشمش می‌باشد رنگ محصول تیره می‌شود اما در روش تیزابی با اینکه رنگ آن حفظ می‌شود.

خرید کشمش سبز قلمی کاشمر

فواید و مضرات کشمش سبز قلمی

از آنجایی که میوه‌های خشک مانند کشمش امروزه بخش مهمی است سفره‌های ایرانی ها را شکیل می‌دهد در ادامه قصد داریم به فواید و مضرات کشمش سبز قلمی بپردازیم.

در ابتدا جالب است بدانید که کشمش سرشار از مواد مغذی می‌باشد که می‌توان گفت در هر ۱۰۰ گرم کشمش در واقع ۴ گرم پروتئین ۴ گرم فیبر نزدیک به دو میلی‌گرم آهن ۵۳ میلی‌گرم کلسیم وجود دارد.

کمک به استحکام استخوان ها:

کشمش سبز از محبوب‌ترین میوه‌های خشک شده می‌باشد که به علت داشتن کلسیم فسفر و ویتامین دی می‌تواند ر درد مفاصل غلبه کند و از تحلیل استخوان‌ها جلوگیری کند.

کمک به دستگاه گوارش:

فیبر اصلی‌ترین موضوع برای هضم غذا می‌باشد و باعث سنگین‌تر شدن مدفوع در بدن شده که همین امر باعث می‌شود آلودگی‌ها سریعتر از بدن عبور کند و دفع شود، از طرفی توصیه می‌شود کشمش را ناشتا میل کنید چرا که این امر باعث جلوگیری از یبوست شده و از آنجایی که جلوی گرسنگی را می‌گیرد باعث پیشگیری از پرخوری می‌شود.

کمک به درمان دیابت:

تحقیقات اخیر نشان داده است که افراد دیابتی ی‌توانند روزانه مقداری کشمش سبز به ازای قند مصنوعی مصرف کنند چرا که کشمش سبز سرشار از فیبر بوده با اینکه حدود ۶۰ درصد قند دارد می‌تواند جایگزین قند و شکر شود

مقدار مجاز مصرف کشمش برای افراد دیابتی روزانه ۲ قاشق سرخالی کشمش می‌باشد
درمان معده با کشمش سبز قلمی: همانطور که گفته شد فیبر باعث هضم سریع‌تر غذا ی‌شود و همین امر باعث شده اسید معده تسکین پیدا کند و درد کاهش یابد، از طرفی مصرف کشمش برای حفظ سلامت قلب جلوگیری از کم خونی و افزایش انرژی توصیه می‌ شود.

اما در رابطه با مضرات کشمش باید گفت به طور کلی کشمش ضرر ندارد اما کسانی که دچار حساسیت و آلرژی به این محصول هستند مصرف کشمش برای آنها توصیه نمی‌شود.

همچنین از آنجایی که کشمش دارای مقدار زیادی کالری می‌باشد مصرف بیش از حد آن برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند پیشنهاد نمی‌شود.

خرید کشمش سبز قلمی کاشمر

تنوع قیمت کشمش سبز قلمی در بازار

به دلیل سود دهی بالای کشمش سبز کاشمری در بین سایر محصولات زراعی، همه کشاورزان تشویق به تولید این محصول شده اند و برای همین امروزه محصولات مختلفی به نام کشمش سبز در بازار ارائه می‌شود، به همین دلیل قصد داریم تنوع کشمش سبز قلمی در بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

امروز کارخانه‌های متفاوت و گسترده‌ای در حال تولید کشمش هستند که هر یک از آنها محصول متفاوتی را به بازار ارائه می‌دهند که از ظاهر، بسته‌بندی و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند.

بسیاری از اوقات کفیت کشمش‌ها به دلیل انتخاب نکردن انگور متناسب توسط کارخانجات‌ها بسیار پایین می‌آید که علاوه بر سلامت محصول روی شکل ظاهری و مزه آن نیز اثرگذار است.
اما محصولاتی که از انگورهای درجه یک و گوشتی تولید شده‌اند و در کارخانه کشمش کاشمر تولید می شوند جزو محصولات ممتاز قرار گرفته و مشتری پسندتر خواهد بود.

کشمش‌هایی که در درجه کیفی ممتاز قرار می‌گیرند عموماً در بسته‌بندی‌های بسیار شکیل بوده و برای صادرات استفاده می‌شود و برند ممتاز فقط مطعلق به کاشمر است.

اما جالب است بدانید گاهی اوقات ممکن است دو کارخانه از یک انگور مشترک و با کیفیت استفاده کند اما در نهایت کشمش‌های ارائه شده بسیار متفاوت هستند چرا که استاندارد بودن روش تولید کشمش سبز قلمی بسیار اهمیت دارد.

این تفاوت ها در تولید باعث گشته در یک شهر کشمش سبز با قیمت کیلویی 90،000 تومان موجود باشد و در شهر دیگر کشمش سبز با قیمت 270،000 تومان.

خرید کشمش سبز قلمی کاشمر

عالی ترین قیمت کشمش سبز قلمی

همانطور که گفته شد کشمش‌ها تنوع بسیار زیادی از لحاظ کیفیت دارند اما در ادامه سعی می‌کنیم به لیست قیمت کشمش سبز قلمی بپردازیم.

فاکتورهای زیادی روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به نوع بسته‌بندی محصول اشاره کرد چرا که این موضوع به ظاهر ساده تاثیر بسیار زیادی روی میزان زمان ماندگاری کشمش‌ها دارد.

البته شایان ذکر است که حجم سفارشات مشتری نیز در نهایت روی قیمت محصول تاثیر خواهد گذاشت یعنی هرچه میزان سفارش بالاتر برود قطعاً خرید پرسودتری نصیب خریدار خواهد شد.

اما اگر بخواهیم به طور میانگین محدوده قیمت کشمش سبز قلمی را مشخص کنیم ‌می توان گفت این محصول در بازار با بازه قیمتی 140،000 تومان تا 200،000 تومان خیلی عالی و خوب به فروش می‌رسد.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه قیمت هر کیلو کشمش سبز قلمی و کیفیت مورد نظر خود را جویا شوید تماً از طریق شماره‌های درج شده روی سایت با مجموعه ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

خرید کشمش سبز قلمی کاشمرخرید کشمش سبز قلمی

در خرید کشمش سبز قلمی در ابتدا حتماً باید دقت داشته باشید که کشمش‌ها به یکدیگر نچسبیده باشند یا به اصطلاح شکرک نزده باشند.

همچنین برای خرید حتماً سعی کنید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید کنید تا خیالتان از لحاظ عدم ضرر مالی راحت باشد. البته که قطعا کارخانه کشمش کاشمر و کارخانه کشمش خلیل آباد می توانند بهترین مقاصد برای خرید حضوری این محصول باشند.

ما در مجموعه سعی کردیم تنوع زیادی از کشمش را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید نتخاب راحت‌تری داشته باشید و از آنجایی که محصول بدون واسطه تولید می‌شود تضمین پایین‌ترین قیمت را داریم.

همین الان منتشر شد: قیمت امروز هر کیلو کشمش سبز

در آخر شما می‌توانید برای خرید یک محصول با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت با مشاورین ما تماس بگیرید تا یک معامله پرسود را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما