بازار خرید و فروش انواع کشمش فله پلویی ایران

بازار خرید و فروش انواع کشمش فله پلویی آمادگی انجام معاملات کلی را دارد. کلیه کشاورزان دارای تاکستان های انگور، در سرتاسر ایران و حتی کشاورزان کشور های ازبکستان، افغانستان و ترکمنستان نیز می توانند هم بصورت فیزیکی و هم مجازی محصولات خود را در این بازار عرضه نمایند. تمامی معاملات صدرصد نقدی بوده مگر به انتخاب خود کشاورزان و بخاطر سود بیشتر ایشان، معاملات با چک تضمینی و مدت دار انجام خواهد شد.

لازم بذکر است که در مجاورت بازار معاملات کشمش فله کشاورزان، بازار خرید فروش کشمش صادراتی و بسته بندی شده نیز راه اندازی شده است.

و تجار حرفه ایی و صادرکنندگان می توانند کشمش مورد نیاز خود را در این بازار، مستقیما از تولید کننده کشمش صادراتی خریداری نمایند.

محصولات بازار خرید و فروش انواع کشمش فله

بازار خرید و فروش انواع کشمش فله

در این بازار کشمش های پلویی ذیل از کشاورزان عزیز در قالب طرح کشاورزان ستاره، خریداری می گردد

  1. کشمش سبزه فله دودی
  2. کشمش تیزابی فله
  3. کشمش آفتاب خشک فله
  4. کشمش سایه خشک فله

طرح کشاورزان ستاره در بازار خرید و فروش انواع کشمش فله چیست؟

بازار خرید و فروش انواع کشمش فله کشاورزان

بازار خرید و فروش انواع کشمش فله

شرکت در قالب طرحی به نام طرح ستاره، کشمش کشاورزان نمونه ایرانی را با قیمت بسیار خوبی، در چهار چوب تعاونی خریداری نموده و با توجه به حذف دلالان از چرخه تولید و عرضه، محصول نهایی را بسته بندی شیک و شرینگ نموده و با قیمتی ارزان به تجار می فروشد.

اطلاعات کاملتر این طرح، در لینک خریدار کشمش فله سبزه کشاورزان نمونه قابل مشاهده می باشد.

قیمت روز بازار خرید و فروش انواع کشمش فله پلویی

بازار خرید و فروش انواع کشمش فله

برای دریافت لیست قیمت روز محصولات این بازار ابتدا بایستی با سبک قیمت گذاری های متداول کشمش ها آشنا شده، سپس قیمت های روز را از مدیر فروش شرکت دریافت نمایید.

برای آشنایی با این سبک قیمت بروز کشمش را مشاهده فرمایید و در ادامه بصورت حضوری می توان به نمایندگی کارخانجات کشمش مراجعه یا تلفنی اطلاعات را کسب نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما