بازار خرید کشمش کاشمر اعلا

بازار کشمش کاشمر یکی از مرغوب ترین کشمش ها را به خود اختصاص داده است. کشمش کاشمر از انگور خشک شده به دست می‌ آید که بسیار با کیفیت بوده و عاری از هرگونه آلودگی می‌ باشد.

کشمش کاشمر در دو رنگ طلایی و سبز به تولید می‌رسد که این دو نوع کشمش به نوبه خود دارای طعم بسیار عالی بوده و به دلیل کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت خاصی که دارد هم در ایران و هم کشورهای خارجی طرفداران زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بازار خرید کشمش کاشمر اعلا

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم کشمش

ارزش غذایی 100 گرم کشمش ارزش غذایی کشمش بسیار بالا بوده مصرف آن برای بدن بسیار مهم و مفید است. کشمش حاوی آهن، کلسیم، پتاسیم و انواع ویتامین ها است. این محصول دارای خواص آنتی اکسیدان است که آسیب دیدن سلول ها جلوگیری می‌ کند ‌و استفاده از آن از بروز انواع سرطان می‌ کاهد. کشمش حاوی فیبر است که باعث بهبود عملکرد معده شده و برای درمان یبوست بسیار مهم و مفید است.

بیشتر بخوانید: کشمش صادراتی سبز

مصرف کشمش برای افزایش وزن مهم است بنابراین کسانی که وزن کافی ندارد باید کشمش مصرف کنند و همچنین برای ورزشکاران بسیار مفید است چون به تامین انرژی بدن کمک می‌ کند. در حفظ سلامت استخوان ها مفید است و از پوکی استخوان پیشگیری می‌ کند. مصرف کشمش برای زنان باردار حائز اهمیت فراوانی است باعث تقویت دندان های زنان باردار می‌ شود. خطر ابتلا سرطان را در زنان باردار می‌ کاهد و موجب تقویت بینایی چشم جنین می‌ شود.

مصرف کشمش بهبود عملکرد کبد را تقویت می‌ کند و بدن سم زدایی می‌ شود که این امر برای پوست بسیار مهم است و از پیری زودرس پیشگیری می‌ کند و چین و چروک صورت و پوست را کم می‌ کند. این محصول دارای آهن است که برای سلامتی مو مفید است و گردش خون را بهبود می‌ بخشد که این مسئله در تقویت مو نقش بسزایی دارد و خارش سر و شوره سر را برطرف می‌ کند. ویتامین C دارد که جذب مواد معدنی را در بدن افزایش می‌ دهد.

بازار صادرات کشمش کاشمر

بازار صادرات کشمش کاشمر

بیشتر بخوانید: کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش کاشمر یکی از خشکبار های مهم کشور محسوب می‌ شود که با کیفیت عالی که دارد، توجهات همه چه در داخل کشور و چه خارج از کشور به خود جلب کرده است. بازار صادرات کشمش سبز کاشمر در بین کشورها جایگاه خاصی دارد. مراکزی در کشور هستند که بازار صادرات را رونق بخشیده اند. خریداران از طریق تماس با کارشناسان این محصول از مشاوره درباره چگونگی کشمش آگاهی پیدا می کنند، تا بتوانند انتخابی مطمئن و با کیفیت داشته باشند؛ که این خرید بسیار به صرفه و با هزینه کمتر صورت می‌ گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما