بهترین قیمت کشمش سبز قلمی ممتاز

بهترین قیمت کشمش سبز قلمی ممتاز در وهله اول مربوط به مراکز تولیدی و فرآوری این خشکبار نی باشند که به دلیل حذف واسطه و هزینه های حمل و نقل محصولات ارائه شده توسط این مراکز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. البته نمایندگی های فعال پخش و فروش این خشکبار که در اقصی نقاط ایران نیز دایر می باشند محصولی با کیفیت را با قیمتی ارزان و به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهند.

بهترین قیمت کشمش سبز قلمی ممتاز

تفکیک غذایی کشمش سبز قلمی

تفکیک غذایی کشمش سبز قلمی کشمش سبز قلمی از جمله خشکباری می باشد که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد تفکیک غذایی کشمش سبز قلمی به شرح ذیل است:

  • کشمش سبز دارای ویتامین ها، املاح معدنی و هم چنین الکترولیتی های بسیاری می باشد و در ضمن دارای کالری زیادی بوده به همین دلیل بسیار مغذی است.
  • در ۱۰۰ گرم از این محصول به میزان ۲۴۹ واحد کالری وجود دارد به همین دلیل به افرادی که انرژی زیادی برای سوخت و ساز روزانه نیاز دارند توصیه می شود که از این خشکبار استفاده نمایند.
  • این خشکبار دارای فیبر فراوانی بوده و در درمان بیماری های گوارشی مانند یبوست بسیار موثر می باشد.
  • این محصول غذایی دارای میزان زیادی کربوهیدرات و هم چنین پتاسیم می باشد که موجب بهبود حرکات لوله گوارش شده و به دنبال آن هضم و جذب مواد غذایی نیز افزایش می یابد.
  • در این محصول منگنز و کلسیم نیز وجود دارد که در استحکام استخوان بندی و عضله سازی نیز بسیار موثر بوده و از این لحاظ بسیار قابل توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است، و به زنان باردار و کودکان در حال رشد نیز توصیه می شود از این کشمش استفاده نمایند.
  • وجود آنتی اکسیدان های فراوان در این کشمش از دیگر حقایق غذایی موجود در این خشکبار است که موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد در بدن شده و مانع از ایجاد بیماری هایی مانند سرطان نیز می شود.
  • وجود ویتامین آ و سی موجود در کشمش سبز قلمی موجب حفظ سلامت پوست و مو نیز می شود.

بازار صادرات کشمش سبز قلمی ممتاز

بازار صادرات کشمش سبز قلمی ممتاز بازار صادرات کشمش سبز قلمی ممتاز شامل تمامی مراکزی می باشد که اقدام به تولید و فرآوری انگور می کنند و سپس پس از تولید این محصول اقدام به بازاریابی این خشکبار در کشورهای خارجی نموده و سپس زمینه صادرات گسترده این خشکبار را به کشورهای دیگر مهیا می کنند.

البته نمایندگی های پخش و فروش این محصول در کشورهای خارجی نیز بازار صادرات کشمش سبز قلمی ممتاز را به صورت گسترده پوشش می دهند، و وب سایت های اینترنتی حاضر از دیگر مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش و هم چنین صادرات به صورت مجازی و غیر حضوری می باشند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما