تامین کننده کشمش کاشمر

کشمش کاشمر بسیار لذیذ و خوش مزه است. که؛ یکی از محصولات منحصر بفرد کاشمر است، کشمش کاشمر بخاطر تمیز بودن و خاکی نبودن و بدون خوشه بودن یکی از پرطرفدارترین کشمش ها می باشد هم به دلیل ظاهر زیبایش و هم طعم لذیذیش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، در سطح کشور این کشمش ها به کشمش های قلمی معروف شده اند.

این محصول در دو رنگ سبز و طلایی تولید و پخش می شود، که در وزن و بسته بندی های مختلف به فروش می‌رسد، درباغ های کاشمر انواع مختلفی انگور کشت می شود که معروف ترین آنها عسکری و پیکامی است که از این نوع انگور ها برای تبدیل کشمش قلمی استفاده و خشک می شوند، این کشمش ها حتی به کشور های همسایه صادر می شود و رونق خوبی در این کشت است.

تامین کننده کشمش کاشمر

مواد مغذی موجود در کشمش

مواد مغذی موجود در کشمش مواد مغذی کشمش کاشمر بسیار زیاد و مفید است. کشمش سرشار از مواد مغذی بوده و در اکثر تنقلات ها و در شیرینی و کیک پزی ها قابل مصرف بوده و یک میان وعده عالی برای تمام سنین می باشد، و همچنین به آب‌نبات طبیعی معروف می باشد زیرا طعم شیرینی دارد. کشمش نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف مانند ترکیه آلمان هند ارمنستان و… کشت و تولید می شود.

کشمش در درمان یبوست و کم خونی نیز بسیار موثر بوده و مصرف روزانه آن باعث افزایش وزن می شود و یک میان وعده عالی برای کودکان می باشد. کشمش سرشار از خاصیت آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان می باشد و مصرف آن برای زنان باردار بسیار توصیه میشود، و همچنین از دندان‌ها محافظت کرده و باعث از بین رفتن باکتری‌های دندان شده و به سلامت دندان‌ و لثه‌ها کمک میکند.

قیمت فروش کشمش کاشمر

قیمت فروش کشمش کاشمر قیمت فروش کشمش به نوع و وزن آن بستگی دارد. کشمش کاشمر بسیار لذیذ می باشد، که مصرف آن براي افراد دیابتی بسیار توصیه می شود و میتوان جایگزین خوبی برای قند و شکر باشد، علاوه بر انگور و کشمش از شیره انگور نیز استفاده می‌کنند که دارای خواص بی نظیری می باشد. و همچنین مصرف کشمش باعث افزایش میل جنسی می شود.

مصرف کشمش خونه را تصفیه کرده و باعث تمیز شدن خون می‌شود، سیستم دفاعی بدن را تقویت داده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و از سرطان نیز پیش گیری می کند. و کلسیم موجود در کشمش باعث استحکام استخوان در بدن می شود، کشمش سرشار از فیبر و قند طبیعی بوده و مصرف آن به هنگام صبحانه انرژی بدن را در کل روز را تأمین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما