تولید کشمش سبز درجه یک با بهترین بسته بندی

تولید کشمش سبز درجه یک به صورت بسته بندی شده توسط مراکز تولیدی در بسیاری از شهرهای کشور انجام می‌شود. البته در بازار های فروش محصول مورد نظر به صورت فله ای و کیلویی نیز عرضه می‌شود. قیمت کشمش سبز صادراتی و مرغوب با توجه به کیفیت، همچنین نوع بسته‌بندی آن متفاوت است. تولید این محصول به صورت گسترده انجام می‌شود. شرکت‌ های صادراتی مازاد تولیدات خود را به کشورهای اروپایی و همسایه نیز ارسال می کند. سایز و اندازه کشمش صادراتی بسیار درشت است.

تولید کشمش سبز درجه یک با بهترین بسته بندی

همه آنچه را که باید در مورد تولید کشمش بدانید

همه آنچه را که باید در مورد تولید کشمش بدانید برای تولید کشمش ابتدا باید انگور درجه یک و مرغوب توسط یک کشاورزان از باغات به صورت گسترده برداشت شود. نحوه ی تولید کشمش با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد. برای تولید کشمش آفتابی باید انگور های درشت بیدانه و عسگری در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد. در تولید این محصول از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نمی شود.

شایان ذکر است که رنگ ظاهری کشمش آفتابی خشک شده قرمز و قهوه‌ ای می‌ باشد. کشمش سایه خشک نیز باید در محیط دور از نور خورشید تولید شود. امروزه شرکت های تولیدی، انگور های درجه یک را در سالن های سرپوشیده قرار می دهند. رنگ کشمش سایه خشک سبز می باشد. کیفیت و قیمت کشمش با توجه به نوع انگور در قطب های تولیدی کشور متفاوت می باشد.

برای تولید کشمش تیزابی نیز باید انگور را داخل محلول گوگرد و تیزاب نمود. بعد از این مرحله، انگور های تیزابی باید به صورت کامل خشک شوند و بعد از این مرحله دوباره باید شستشو داده شوند تا مواد گوگردی و شیمیایی آن به صورت کامل از روی سطوح کشمش پاک شود. کشمش های تیزابی بعد از این مرحله دوباره برای خشک شدن در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند. میزان قرار گیری کشمش در معرض نور خورشید باید به اندازه ای باشد که کشمش رطوبت مناسب را داشته باشد.

تولید کشمش سبز درجه یک به صورت عمده

تولید کشمش سبز درجه یک به صورت عمده تولید کشمش سبز درجه یک به صورت عمده در بسیاری از شهرهای کشور مانند کاشمر و تاکستان انجام شود. خرید کشمش کاشمر توسط مشتریان به صورت اینترنتی انجام می‌شود. کارخانجات تولیدی در کاشمر، انواع و اقسام کشمش باکیفیت را تولید می‌کنند. قیمت روز کشمش کاشمر در مراکزی که عرضه را به صورت اینترنتی و گسترده انجام می‌دهند برای مصرف کنندگان بسیار مناسب و در مقایسه با دیگر بازارها ارزان‌تر است. صادرات به صورت گسترده انجام می شود. ارسال به صورت گسترده و عمده به کشورهای اروپایی و همسایه باعث درآمدزایی مناسب برای شرکت‌ ها می‌شود. کشمش سبز به صورت فله ای و بسته بندی شده در بازارهای فروش داخلی نیز موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما