تولید کشمش سبز قلمی به قیمت استثنایی

کشمش سبز، میوه خشک شده انگور است که به خصوص برای جوانان به عنوان یک میان وعده انرژی زا محسوب می شود. یکی از پرطرفدارترین محصول ایران، تولید کشمش سبز قلمی از بهترین انگورهای موجود در خراسان می باشد.

تولید کشمش سبز قلمی به قیمت استثنایی

پنج نکته ای که باید درباره تولید کشمش بدانید

پنج نکته ای که باید درباره تولید کشمش بدانید بهترین تولیدکنندگان کشمش سبز قلمی، شهر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد. کشمش سبز قلمی در ایران، به خصوص در اعیاد بسیار پرفروش بوده و جزء محصولات صادراتی نیز می باشد. کشمش سبز قلمی به دو صورت تولید می شود:

1. به کشمش ها گوگرد می زنند (بیشترین میزان استفاده در بازار ایران و صادرات).

2. گوگرد نمی زنند و کشمش ها کاملا سبز رنگ بوده که به آن ارگانیک گفته می شود و البته میزان تولید آن در ایران کم است.

اگر به کشمش های سبز زیاد گوگرد زده شود؛ این‌ خوراکی لذیذ زرد می شود که به آن کشمش طلایی گفته و معمولا بیشتر برای صادرات به کشور های عربی به کار برده می شود.

نحوه تولید کشمش سبز قلمی:

▪︎اواسط شهریور انگور رسیده را می چینند.

▪︎محصول را به مایع تیزاب آغشته (برای سریعتر شدن روند خشک شدن) و از بارگاه آویزان می کنند. از طرفی هم این کشمش صادراتی به حساب می آید و نیاز به ماده نگهدارنده مانند تیزاب دارد.

▪︎زیر کشمش ها گوگرد آتش می زنند و کشمش ها را دودی می کنند.

باغدار پس از انجام این مراحل و تولید، کشمش ها را به کارخانه ها می فروشد.

تولید کشمش سبز قلمی به قیمت پایین

تولید کشمش سبز قلمی به قیمت پایین معمولا تولیدکنندگانی که از نحوه خشک کردن گوگردی کشمش ها استفاده می کنند این‌ محصول را با قیمت پایین تر از کشمش های ارگانیک می فروشند زیرا کشمش های تیزابی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار نمی گیرد؛ نوع بدون گوگرد آن خاصیتی مشابه انگور دارد برای همین، این محصول ارگانیک بسیار باکیفیت تر ومحبوب تر است.

قیمت کشمش قرمز نسبت به سایر کشمش ها بسیار مناسب تر است، این محصول به صورت بسته بندی کیسه ای و یا کارتنی به فروش می رسد؛ از این‌کشمش به عنوان کشمش پلویی نیز یاد می شود، زیرا در انواع پلو ها کاربرد دارد.

در صورت کلی، کشمش قرمز و مویز با روش خشک شدن توسط آفتاب به رنگ قرمز در می آیند. کشمش فله کاشمر را می توانید از تولید کنندگان شهر کاشمر خریداری نمایید؛ محصول این شهر بسیار مرغوب است و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

تولید این محصول در ایران بسیار بالا است و در همه شهر ها و بازارهای ‌کشور یافت می شود زیرا مشتریان زیادی دارد؛ اما بهترین بازار ها برای خرید وفروش کشمش سبز قلمی‌، بازار های تهران و اصفهان هستند.

کشمش جزء خشکبار محسوب می شود و معمولا در پک های آجیلی بسته بندی می شوند ولی به صورت فله ای، کشمش تکی هم به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما