سایت بازار عمده کشمش ایران بهترین کارخانجات تولید کننده

سایت بازار عمده کشمش ایران با حضور کارخانه داران بزرگ کشمش ایران راه اندازی گردید. کل بازار کشمش ایران و جهان با چند کلیک ساده در دستان شما قرار خواهد گرفت. هلدینگ کارخانجات کشمش فراسیناپس طرحی نو درانداخت. در صادرات کشمش سبز چرا استاندارد مهم است؟ بهترین کارخانه های تولیدی کشمش، ارقام  کشمش پلویی، کشمش سبز قلمی بیدانه، کشمش انگوری طلایی گلدن و آفتابی ممتاز صادراتی در کجا قرار دارند؟

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سخت بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم

همیشه می شنیدیم که جوان می تواند کوه را از جای خود بکند، گروه تولیدی تجاری فراسیناپس در پس سال ها سابقه کاری، تیم جوانی از جوانان خلاق این مرزوبوم را در بالاترین مراتب کادر خود وارد نمود با همین نیت.

چرا صنعت ما نیاز به حضور این جوانان دارد؟ ادامه را دنبال نمایید

بسته بندی کشمش برای صادرات

سایت بازار عمده کشمش ایران

صنعت خشکبار و کشمش ما با سکونی که بر آن حکم فرماست روح سرزندگی و پویایی خود را از دست داده است.
خط تولیدمان در این صنعت عقب مانده است، بسته بندی هایمان تکراری و بدون استاندارد شده، محصولاتمان در بازار های بین المللی اغوا کننده نیست.
باید در کالبد صنایع ما روح تازه دمیده شود.
چرا به جوانان خلاق خودمان اعتماد نمی کنیم حقیقتا جوان ایرانی می تواند کوه را با خلاقیتش در صنعت ما جابجا کند. این کار را گروه تولیدی تجاری فرا رابطان جهان آرا (فراسیناپس) تجربه نموده است.
با همت همین جوانان خوش فکر است که اکنون شما تاجرريا، صادرکننده و بنکدار عزیز بدون هیچ واسطی دسترسی به فراسیناپس، بزگترین هلدینگ تولیدی و سایت بازار عمده کشمش ایران در کشور را پیدا نموده اید و به راحتی با چند کلیک ساده می توان به بخش تماس با ما سایت رفته و با کارشناس مربوطه ارتباط گرفت.

و در حالی که در منزل خود نشسته اید و در حال نوشیدن فنجان قهوه خود هستید از آمار بازار کشمش در کل کشور و همچنین بخشی از جهان مطلع شوید و به آسانی حتی ثبت سفارش خود را انجام داده و جنس با کیفیت بسیار مطلوبتان را در هر مرزی و هر کشوری که دوست دارید بصورت FOB یا CIF تحویل بگیرید و حاشیه سودتان نیز تضمین شده باشد.
راه اندازی فراسیناپس، سایت بازار عمده کشمش ایران تنها یکی از چندین فکر نو این جوانان عزیز شرکت می باشد، وقتی که یکبار با این مجموعه وارد معامله شوید پی خواهید برد که این فکر جوان با کارهایی که انجام داده است چقدر شما عزت و احترام خواهید شد و از خرید خود لذت خواهید برد.
همه چیز در معاملات سود و زیان نیست.
با صداقت کار کردن و بروز بودن طعم معامله را شیرین تر خواهد نمود.
اما پاسخ این سوال که استاندارد چرا در کشمش مخصوصا نوع سبز مهم می باشد؟
طبق آمار درون شرکتی ما که باز هم با همت جوانان جمع آوری شده است کشمش سبز قلمی کاشمر بیش از ۸۵درصد صادرات دارد و فقط تقریبا ۱۵ درصد آن در بازار داخل مصرف می شود.
وقتی کالایی با این آمار صادرات تولید می گردد خوب معلوم است که باید بالاترین استاندارد ها را داشته باشد تا که بتوان آن را به راحتی صادر نمود.
کشمش سبز کاشمری و همپنین کشمش گلدن درجه۱ و انواع کشمش آفتابی برای صادرات عالی بوده و سرمایه گذاری در آن جواب می دهد البته اگر بروز باشید.

این امکان فراهم گشته که به راحتی از بهترین کارخانه کشمش کاشمر و برترین کارخانجات کشمش قزوین و همچنین کشمش ارزان ملایر و سایر شهر های مهم تولید کننده کشمش مستقیما خریداری نمایید ، اما چگونه؟

فراسیناپس سایت بازار عمده کشمش ایران

همینجایی که در آن هستید آغاز یک معامله خوب برای شما خواهد بود.
مجموعه کارخانجات و تولید کنندگان کشمش فراسیناپس بهترین و اعلاترین انواع کشمش صادراتی را در اختیار تجار حرفه ایی قرار می دهد.
در مجموعه ما چیزی به اسم تخفیف برای خریداران عمده وجود نخواهد داشت زیرا که منطقی ترین قیمت را بدون نیاز به چانه زنی در نظر گرفته شده است.
طعم معامله و خرید خوب را با این مجموعه خواهد چشید.

لیست قیمت محصولات سایت بازار عمده کشمش ایران

سود و زیان در مرحله دوم کار ما قرار دارد و صداقت اولین می باشد.
شماره مدیر فروش شرکت نیز در بخش تماس با ما سایت می باشد. برای دسترسی به قیمت های روز تولید کنندگان کشمش با ایشان در تماس باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما