صادرات کشمش تیزابی مرغوب به عراق

کشور عراق یکی از بزرگترین مشتریان صادراتی کشمش ایران است و درصد بالایی از این کشمش را نوع تیزابی پلویی مرغوب به خود اختصاص می دهد.بهترین نمونه با قیمت رقابتی ارزان برای صادرات به عراق چیست؟
کشور عراق به دلیل مرز مشترک زیادی که با کشور ما دارد یکی از مهم ترین مشتریان محصولات ایرانی به حساب می آید. از عمده ترین محصولاتی که به این کشور ارسال می شود می توان به کنسروجات، حبوبات و انواع خشکبار اشاره کرد.
کشمش درصد بالایی از خشکبار را به خود اختصاص داده است که نوع تیزابی آن مشتریانی بیشتری دارد. مصرف کنندگان عراقی بخاطر سطح پایین درآمد عمومی در این کشور، از محصولاتی که کیفیت متوسط دارند استفاده می کنند. از همین رو تولیدکنندگان کشمش در کشور نیز متناسب با خواست آن ها، توجه کمی به کیفیت محصول تولیدی می کنند.
اگر بخواهیم رضایت تجار عراقی و مصرف کنندگان نهایی این محصول در عراق را جلب نماییم بیشتر باید قیمت را پایین بیاوریم زیرا که رقیبی چون ترکیه را خواهیم داشت.
از کشمش های برند مثل تاکستان و ملایر زیاد نمی توان استفاده کرد چون که قیمتشان بدلیل برند بودن بالا می باشد اما کارشناسان ما کشمش های بسیار با کیفیت دیگری با قیمت مناسب نیز پیشنهاد می نمایند که بسیار برای عراق خوب می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با ایشان در تماس با ما سایت ارتباط گرفت.با سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما