صادرات کشمش زرد کاشمر به سایر کشورها

صادرات کشمش زرد کاشمر به سایر کشورها در بسته بندی های بهداشتی و کاملا شیک توانسته است نظر خریداران خارجی زیادی را به خود جلب کند. کشمش کاشمر به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع کشمش تولید شده در کشور شناخته می شود و به همین دلیل جزء برترین محصولات صادراتی است که از ایران به دیگر کشورها صادر می شود. صادرات این محصول در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته و ارزآوری خوبی هم برای کشور به همراه داشته است.

صادرات کشمش زرد کاشمر به سایر کشورها

تاثیر بسته بندی در صادرات کشمش

تاثیر بسته بندی در صادرات کشمش

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عواملی که اثر مستقیم در افزایش صادرات یک محصول و استقبال خریدار خارجی دارد، بسته بندی محصول می باشد. شکل ظاهری بسته بندی، کیفیت بسته بندی و سایز آن به خوبی می تواند نظر مشتری را در نگاه اول به خود جذب کند.

هرچه بسته بندی شکیل تر و ظاهری آراسته تر داشته باشد بهتر می تواند خریدار را متقاعد کند که محصول مورد نظر را انتخاب و برای آن هزینه پرداخت نماید. کشمش از جمله محصولات غیرنفتی بوده که به صورت عمده و در حجم بالا از ایران به کشورهای مختلفی در جهان صادر می شود.

در سال های اخیر که که اهمیت بسته بندی در فروش چند برابری برای صادر کنندگان شفاف تر گردیده شاهد آن هستیم که بسته های کشمش با ظاهری متفاوت و کاملا مشتری پسند ارائه می شوند.

تنوع در اندازه بسته بندی ها هم به مشتری این اجازه را می دهد که بر اساس نیازش انتخاب و خرید کند. موضوعی که می تواند با توجه بیشتر رونق صادرات کشمش را بهتر کند.

صادرات کشمش زرد کاشمر به روسیه

صادرات کشمش زرد کاشمر به روسیه

صادرات کشمش زرد کاشمر به روسیه در چند سال اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است. بازار صادرات کشمش با کشورهایی که ایران با آنها منافع اقتصادی مشترک دارد روز به روز در حال گسترش است. در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب محصول صادراتی از ایران مهم ترین عواملی هستند که نظر خریداران خارجی به خصوص در کشور روسیه را خود جلب کرده است.

در حال حاضر بهترین کشمش سبز پیکانی کاشمر را می توانید در بازارهای روسیه و در بسته بندی های متنوع مشاهده کنید. ارگانیک بودن کشمش های ارسال شده سبب شده تا خریدار خارجی با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به سفارش آن از ایران کند.

در حال حاضر بالاترین حجم صادرات کشمش سبز کاشمر به کشور روسیه انجام می شود و خریداران روسی هر ساله این نوع کشمش را در تناژ بالا و به صورت عمده از ایران خریداری می کنند.

آشنایی با قوانین صادراتی کشور روسیه و اجرای آنها از سوی صادر کنندگان ایرانی هم کمک زیادی به رونق صادرات این محصول کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما