صادرات کشمش سبز بلند به کشورهای اروپایی

کشمش محصولی است که از انگور تهیه می شود و علاوه بر طعم خوب آن به دلیل داشتن آهن، آنتی اکسیدان، کلسیم و ویتامین هایی که دارد بسیار مورد توجه کشورهای مختلف است. انواع مختلف کشمش به کشورهای مختلف بخصوص کشورهای اروپایی صادر می شود که یکی از این نوع ها که طرفداران زیادی در بین کشورهایی اروپایی دارد کشمش سبز بلند است. این نوع کشمش با استفاده از یک نوع ترکیب امولسیون تهیه می شود که بعد از فرو بردن در آن انگورها را آویزان می کنند. این نوع انگور امروزه متقاضیان زیادی را در کشورهای دیگر به خود اختصاص داده است.

صادرات کشمش سبز بلند به کشورهای اروپایی

بیشترین صادرات مربوط به کدام نوع کشمش است

بیشترین صادرات مربوط به کدام نوع کشمش است کشمش یکی از محصولات تولیدی کشور ما است که به سایر کشورها نیز صادر می شود و باعث سودآوری برای کشورمان می شود و در این زمینه کشورمان بسیار فعال بوده و رتبه سوم در دنیا را دارا می باشد. صادرات کشمش یکی از صادرات غیر نفتی می باشد که انواع مختلف آن تولید و صادر می شود که برخی از آنها بیشترین صادرات را در اختیار دارد که کشمش زرد کاشمر یکی از این نوع کشمش ها است. با اینکه کشور ما یکی از تولیدکنندگان بزرگ انگور اما نمی تواند آن را به سایر کشورها صادر کند بنابراین آن را بصورت کشمش تهیه کرده و به صادرات آن می پردازد که این امر سود بیشتری دارد.

بیشترین صادرات کشمش کشور به امارات، عراق و روسیه انجام می شود که در این بین بعضی از شهرهای کشور تولید بیشتری دارند که کشمش سبز قلمی، زرد، آفتابی‌‌‌، مویز بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده است که کشمش تیز آبی از جمله کشمش هایی است که بیشتر به کشورهای روسیه و ترکیه صادر می شود. کشمش تیز آبی نیز بدلیل رنگ زرد زیبا و همچنین ویتامین هایی که دارد مورد توجه سفارش دهندگان است زیرا این نوع کشمش مستقیما زیر نور خورشید خشک می شود و خواص زیادی دارد که کشورهای متقاضی به این امر واقف هستند.

صادرات کشمش سبز بلند با بهترین بسته بندی

صادرات کشمش سبز بلند با بهترین بسته بندی ایران یکی از کشورهای پررونق در تولید محصولات مختلف است که محصولات خود را به سایر نقاط دنیا صادر می‌ کند که کشمش یکی از این محصولاتی است که به صد کشور صادر می شود که امروزه بدلیل تحریم ها صادرات آن کاهش یافته است اما هنوز هم از جایگاه خوبی در صادرات برخوردار است. از بین چندین نوع کشمش صادراتی کشمش سبز قلمی یا بند از جمله کشمش های پرطرفدار و پرسود در صادرات است. کاشمر یکی از شهرهایی است که به تولید و عرضه کشمش سبز قلمی می پردازد، فروش کشمش در کاشمر بشکل عمده از مراکز فروش مختلف مانند شرکت ما صورت می گیرد که برای خرید می توانید بدون واسطه و با راه حل ساده آن را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما