صادرات کشمش سبز پیکامی به کشورهای آسیایی

انگور یکی از میوه های تابستانی خوش طعم است که فرآورده ای به نام کشمش دارد. کشمش ها هم انواعی دارند و یکی از بهترین و ناب ترین آن ها کشمش سبز پیکامی است.

ایران هم از تولیدکنندگان انگور و البته کشمش محسوب می شود. کشورمان توانسته است علاوه بر پاسخگویی به مشکلات متقاضیان داخلی، محصول تولیدی خود را به خارج از کشور نیز صادر کند.

کشورهایی همچون پاکستان ، عمان و کشور هایی که در مجاورت دریای عمان و خلیج فارس قرار دارند هر ساله مقدار زیادی از کشمش تولیدی ایران را دریافت می کنند.

صادرات کشمش سبز پیکامی به کشورهای آسیایی

میزان درآمد سالانه حاصل از صادرات کشمش

میزان درآمد سالانه حاصل از صادرات کشمش صادرات کشمش ها به دلیل مشتریان زیادی که در دنیا دارد از سود و بهره خوبی برخوردار است. اما خب برای شروع به این کار باید آگاهی لازم را داشته باشید. ایران هر ساله با صادر کردن این محصول به کشور های دیگر از سود قابل توجهی بهره مند می شود که هر چه میزان صادرات بیشتر باشد قطعا مقدار سود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کشمش های پیکامی را عمدتا همراه با نخود نوش جان می کنند چرا که بیشتر جنبه تجملاتی دارد. طعم این نوع کشمش کمی ترش تر از دیگر انواع آن است. کشمش ها از خواص فوق العاده ای برخورداراند برای مثال: کشمش به دلیل داشتن کلسیم باعث افزایش استحکام استخوان ها می شود و به سبب برخورداری از آهن به بهبود کم خونی کمک می کند. یکی از ویژگی های کشمش پیکامی که آن را از دیگر انواع کشمش متمایز می سازد داشتن ویتامین d است. بسیاری معتقدند این ویژگی تاثیر خشک شدن انگور در آفتاب می باشد .

علاوه بر این کشمش باعث تقویت حافظه می شود پس یک میان وعده و خوراکی مفید برای کودکان و نوجوانان است و باعث افزایش قدرت یادگیری در آنها می شود. کشمش پیکامی از بیماری های روده جلوگیری می کند که از مهم ترین آنها سرطان روده است. این محصول با برخورداری از خاصیت ضد عفونی کردن، عفونت های روده را از بین می برد. کشمش ها دارای ویتامین a نیز هستند و باعث بیشتر شدن قدرت دید می شوند. پس توصیه می شود کسانی که دچار تاری دید هستند روزانه از کشمش استفاده کنند.

صادرات کشمش سبز پیکامی بصورت عمده ای

صادرات کشمش سبز پیکامی بصورت عمده ای ایران کشمش سبز پیکامی را نیز به کشور های دیگر صادر می کند. صادرات کشمش سبز پیکامی در کشور های خارجی از بازار پر رونقی برخوردار است هر چند ایران نیز بازار های فروش مشهوری دارد.

خرید عمده کشمش سبز را می توانید با مراجعه به شرکت ها و سایت های اینترنتی که در عرصه خرید و فروش خشکبار فعالیت می کنند انجام دهید و از قیمت مناسب آن بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما