فرآوری استفاده از ضایعات کشمش خوراک دام ارزان قیمت

فرآوری استفاده از ضایعات کشمش در ملکان و بناب در سطح های صنعتی امکان پذیر شد. به گزارش خبرگزاری های معتبر داخلی، ضایعات کشمش ارزان قیمت و گران با روش های مختلف در مراکز اصلی و قطب تولید کشمش سبزه توسط محققین انجام پذیرفت. آیا اصلا ضایعات کشمش برای خوراک دام پرواری توصیه می شود؟ کدام محققین دانشگاهی و کارخانجات تولید کننده کشمش در این مورد کار تحقیاتی قابل استنادی نموده اند؟ کدام کارخانجات کشمش ایران ضایعات مناسب برای دام تولید می نمایند؟ چند درصد از ضایعات این کارگاه های تولیدی، کشمش می باشد؟

همه ضایعات کشمش کاملا فرآوری و مصرف می شود.

فراوری استفاده از ضایعات کشمش در ملکان

ایران قطب تولید کشمش جهان است و یومین کشور تولید کننده انگور می باشد.

آمار صادرات کشمش ایران بالاترین میزان در جهان می باشد و از این نظر اهمیت فرآوری ضایعات این محصول غذایی زیاد می باشد.

امروزه دیگر با توجه به تنش های آبی موجود در کشور ما زیر کاشت علوفه بردن زمین های کشاورزی توجیه ندارد.

هنه دامداری ها و مزارع پرورش دام و طیور به خوراک های مقوی جایگزین می اندیشند.

از انجایی که کشاورزان کشورمان بیشترین امار تولید کشمش را در جهان دارند بنابراین ضایعات بسیار زیادی نیز از این محصول تولید می گردد که می تواند خوراک بسیار مناسبی برای دام ها باشد.

چرا ایران بیشترین امار صادرات کشمش را دارد تجار و عزیزانی که به این مطلب علاقه دارند می توانند لینک ان را ببینند.

اما در اینجا بطور مختصر این سوال پاسخ داده می شود.

طبق نمودار هایی که در بالا مشاهده می نمایید در جهان بیشتر انگور تولیدی اصلا به کشمش تبدیل نمی شود و تازه به تازه برای مصارف گوناگون استفاده می شوند.

اما در ایران بیشتر این محصول به کشمش تبدیل می شود و بدلیل نبودن کشمش در بازار های بین المللی، قیمت جهانی کشمش همواره بالا بوده و تقاضا برای کشمش ایرانی بسیار زیاداست.

این برترین تولید کننده کشمش جهان بودن هم باعث رشد اقتصادی ایران شده است و تجارت ان را داغ نموده و علاوه بر آن به این منجر می شود که ضایعات بسیار زیادی از آن در کشورمان نیز تولید گردد

از این رو محققین ایرانی در راستای فراوری ضایعات کشمش قدم های بزرگی برداشته و در سطح های مختلف این کار انجام می گردد.

برای اینکه نتایج تحقیقات را بیشتر در جریان باشید می توانید لینک کشمش ضایعات خوراک دام را کلیک نمایید تا کامل از تحقیقات این مبحث بهره مند شوید.

اما بعد از مطالعه دقیق مقاله اگر به استفاده و خرید ضایعات فراوری شده کشمش برای خوراک دام علاقه مند شدید نمایندگی کارخانجات کشمش فراسیناپس در تهران، کرج، ملکان، بناب،ملایر، تاکستان و کاشمر بهترین محصولات خود را در اختیار مزرعه داران و دام پروری ها قرار خواهد داد.

را های تماس با مدیر فروش شرکت در سایت مجموعه موجود می باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما