فروش کشمش آفتابی پلویی بی دانه تاکستان

سایت خرید مستقیم بهترین انواع کشمش آفتابی بی دانه از تاکستان قزوین شروع بکار نمود. موارد فروش و کاربرد کشمش پلویی ریز چه می باشد؟ کشمش اعلا صادراتی برای عراق از کجا بخریم؟
کشمش پلویی انواع گوناگونی دارد که هریک از استان های ایران به تولید یکی از آن ها شهره می باشد.

کشمش آفتابی ریز تاکستان قزوین

کشمش آفتابی پلویی

این کشمش تقریبا می توان گفت ریزترین کشمش ایران می باشد و کوچترین سایز الکی که این کشمش بوجاری می شود ۶ میلیمتر می باشد.
شاید با خودتان فکر کنید که کشمشی با این ریزی به چه درد می خورد!!!!
این مدل کشمش یکی از بهترین کشمش ها برای صنایع غذایی می باشد و تولید کنندگان شکلات و شیرینی از مشتریان پر و پا قرص این محصول می باشند و بیشتر کشور های خارجی نیز که آن را می برند در صنایع شوکلات سازی خود استفاده می نمایند.
از این رو کشمش آفتابی سایز ریز یکی از محصولات خاص گروه تولیدی تجاری فراسناپس گردید زیرا که یکی از هنرهای ما تامین کالاهای خاص برای مشتریان خاص می باشد.
اصلا یکی از لذت های ما این است که بتوانیم نیاز مشتریانی که بدنبال کالای ویژه و نایاب هستند را تامین نماییم. این لذت درون شرکتی ما از نیروی خلاق جوانانمان نشات گرفته است.

کشمش پلویی تیزابی ملایر صادراتی

کشمش پلویی بی دانه

این مدل کشمش در چند استان تولید می شود و ملایر گل سرسبد این کالاست هم از نظر تناژ تولیدی و هم کیفیت صادراتی.
این شهر آنقدر برند این محصول شده است که حتی از بعضی شهر های دیگر کشمش خود را به ملایر می آورند برای فروش، چون با اسم ملایر کشمش ایشان را بهتر می خرند.
رنگ آن تقریبا قهوه ای روشن می باشد و تقریبا ماندگاری بالایی نیز دارد.

کشمش پلویی انگوری طلایی گلدن بناب

بهترین کشمش بی دانه

این مدل کشمش برترین مدل نوع کشمش پلویی می باشد که وقتی به آن نگاه کنید مجبور می شوید آن را بخرید و مثل طلا جذاب است و چشم نواز، اعراب همسایه کشورمان عاشق این مدل کشمش هستند و راحت می توان به ایشان فروخت و کاملا مشخص است جنسی که اعراب مشتری آن شده باشند، گران قیمت می شود.

کشمش سبز قلمی کاشمر

فروش کشمش بی دانه
این نوع کشمش هم بسیار خاص می باشد، آن را جزو کشمش های گران می توان دسته بندی نمود چون فقط در کاشمر تولید می شود و کمیاب است و اروپایان مشتری دائم آن هستند. این مدل کشمش چون مواد نگهدارنده ندارد نمی توان زیاد آن را زیاد نگه داشت.
همه این محصولات در سبد این شرکت قرار داشته و شما می توانید به قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم خرید نمایید.
این مرکز متفاوت ترین شرکت عرضه انواع کشمش بوده و از شما دعوت می گردد برای رسیدن به یک سود قابل قبول، جزو همکاران این مجموعه باشید ، نیازتان را به همکاران ما اطلاع داده تا بتوانید از طریق این مرکز تامین نمایید.
برای متفاوت بودن در صادرات همراه شوید. گروه تولیدی تجاری فراسیناپس
تماس با ما سایت را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما