فروش کشمش آفتابی پلویی مرغوب ارزان تاکستان

فروش کشمش آفتابی پلویی و صادرات آن در بین کشور های عراق، ترکیه و روسیه به کدام کشور راحت تر است؟ کشمش پلویی آفتابی بازار پسندی بهتری دارد یا سایر ارقام؟ بازار مرکزی فروش کشمش مرغوب تاکستان کجاست؟ قیمت ارزان ملاک صادرات کشمش به عراق خواهد بود نه باکیفیت بودن کشمش.
در مورد مصرف داخل مردم ما از کشمش آفتابی برای تهیه برخی غذاها مانند عدس پلو و همچنین تهیه کیک خانگی و نوعی از سالاد استفاده می کنند. همچنین برخی نیز از این کشمش به همراه نخود خام و مغز گردو به عنوان تنقلات استفاده می کنند که این مورد در گذشته خیلی بیشتر از حال توسط مردم استفاده می شده است.
آن ها از این مخلوط برای پذیرایی مهمان ها در شب نشینی هایشان و همچنین به عنوان تغذیه بچه ها در مدرسه استفاده می کردند. استفاده از این مخلوط بسیار مفید می تواند جایگزین خوبی برای تنقلات مضر و مصنوعی باشد.
اما در مورد صادرات داستان متفاوت است و استفاده های متنوعی می شود کشور های عربی برای حضم غذا استفاده می کنند و ترکیه بیشتر از ما می خرد و به اروپا ترانزیت می کند و روسیه و گرجستان هم برای ساخت الکل و…

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش آفتابی پلویی به اروپا

فروش کشمش آفتابی پلویی

اما بدلیل مناسبات سیاسی برای ما راحت ترین کشور برای صادرات این محصول غذایی عراق مخصوصا اربیل می باشد.
ولی عراقی ها بسیار طالب کشمش زرد طلایی می باشند و اصلا علاقه ایی به کشمش آفتابی ما ندارند و با چانه زنی با آن ها برای فروش کشمش آفتابی فقط وقتتان را تلف خواهید نمود.

اما کشور های اروپایی کشمش سبز کاشمری، تیزابی و انواع کشمش آفتابی را می پسندند.
گروه فرا سیناپس با توجه به تجربه چندین ساله ای که در امر تجارت و تولید انواع کشمش داشته بازار خرید و فروش خوبی را برای این محصولات در دست دارد و حاضر به همکاری با باغداران عزیز می باشد
همچنین همه مشتریان برای خرید انواع کشمش درجه۱ و اعلا می توانند با کارشناسان مربوطه در بخش تماس با ما سایت ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما