فروش کشمش سبز صادراتی به صورت بسته بندی

کشمش و انواع آن از بهترین محصولات کشاورزی و همچنین از پر درآمدترین محصولات هستند. کشمش سبز یکی از انواع کشمش ها است که بسیار فروش بالایی دارد. این نوع کشمش بیشتر در شهرستان های کاشمر و خلیل آباد واقع در استان خراسان رضوی برداشت می شوند و در نوع خود بی نظیر هستند. خوشبختانه فروش کشمش سبز صادراتی به صورت بسته بندی از رونق بالایی برخوردار است و صادرات این محصول ارزآوری خوبی برای ایران به همراه آورده است.

فروش کشمش سبز صادراتی به صورت بسته بندی

میزان سهم ایران در فروش کشمش در بازار جهانی

میزان سهم ایران در فروش کشمش در بازار جهانی همانطور که می دانید، کشمش ها در واقع همان میوه خشک شده انگور تازه هستند که طی مراحلی و بعضا با استفاده از نیروی خورشید خشک می شوند و سرانجام به کشمش تبدیل می شوند. خوشبختانه کشور ایران در کاشت کشمش و برداشت آن موفق بوده است و هرساله حجم بالایی از این محصولات را از تاکستان ها برداشت و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

انواع کشمش در ایران عبارت است از کشمش سبز، کشمش سیاه، کشمش طلائی، کشمش تیزابی و همچنین مویز. شهر های زیادی در ایران به تولید انگور و محصول فرآورده آن یعنی کشمش اشتغال دارند، اما انگور شهرهای خلیل آباد، کاشمر و ملایر از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

با وجود این که ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور است اما متاسفانه در صادرات کشمش به دیگر نقاط چندان موفق نبوده است. دلایل زیادی در این کار دخالت دارند از جمله تحریم هایی که علیه ایران وضع کرده اند. عامل دیگر ناشناخته بودن کشمش ایران در بازارهای جهانی آن هم به دلیل نداشتن بسته بندی مناسب و نداشتن استاندارهای لازم است. متاسفانه بیشتر تولید کنندگان کشمش برای خشک کردن آن به روش تیزابی از نوعی ماده سمی استفاده می کنند که این خود باعث می شود از این محصول استقبال نشود.

با این حال باز هم کشورهایی هستند که خواهان کشمش سبز ممتاز ایران هستند چون از بین انواع کشمش، کشمش سبز از مرغوبترین کشمش ها است و ایران در زمینه صادرات این محصول رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

فروش کشمش سبز صادراتی با تخفیف های بی نظیر

فروش کشمش سبز صادراتی با تخفیف های بی نظیر قیمت کشمش سبز ممتاز در بازارهای داخلی با توجه به نرخ دلار و ارز محاسبه می شود. البته ناگفته نماند که نوع محصول و کیفیت آن نیز در تعیین قیمت انگور تاثیر گذار است، هر چه این محصول با کیفیت تر و مرغوب تر باشد به همان میزان نیز گرانترخواهد بود.

خریداران می توانند این محصول را هم به صورت حضوری و مستقیم از خود تولید کننده ها خریداری کنند و هم می توانند به صورت اینترنتی از سایت های معتبر این محصولات، خرید خود را ثبت و سفارش دهند تا در کمترین زمان و با قیمت مناسب به دست آن ها برسد.

ما پیوسته در این سایت در تلاش هستیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که هم کیفیت بالایی داشته باشند و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشند. هدف ما جلب رضایت شما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما