قیمت کشمش افتابی کاشمر در بازار تهران

کشمش آفتابی کاشمر از باکیفیت ترین ارقام کشمش تولید شده در استان خراسان رضوی است که در بیشتر بازارهای کشور از جمله تهران میزان فروش و تقاضای بالاتری را به خود اختصاص داده است، قیمت کشمش افتابی کاشمر در بازار تهران به میزان زیادی به درجه بندی محصول از لحاظ کیفیت و شیوه عرضه و سفارش محصول بستگی دارد که در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم پرداخت.

قیمت کشمش افتابی کاشمر در بازار تهران

بررسی عوامل موثر بر بالا رفتن قیمت کشمش

بررسی عوامل موثر بر بالا رفتن قیمت کشمش ایران یکی از کشور های بسیار مهم و استراتژیک در زمینه تولید انگور و فرآورده های مهم آن از جمله کشمش است که سالانه علاوه بر تامین سهم عمده ای از نیاز بازار داخلی به این محصول در زمینه صادرات آن به دیگر کشورها نیز فعالیت چشمگیری دارد، اما در یک بررسی کلی درباره مهمترین عوامل موثر بر بالا رفتن قیمت محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان تولید کشمش تاثیر مستقیمی بر کاهش یا افزایش قیمت کشمش در بازارهای داخلی و صادراتی دارد، لذا هر چه میزان تولید محصول در سال افزایش پیدا کند به دلیل عرضه بیشتر محصول در بازار قیمت ها از ثبات بهتری برخوردار بوده در صورتی که اگر میزان تولید کاهش یابد بدیهی است قیمت محصول با افزایش چشمگیری روبه رو خواهد شد.
  • نوسانات نرخ ارز و هزینه های بالای تولید، فرآیند وقت گیر و دقت بالا در خشک کردن ارگانیک، بسته بندی و هزینه های بالای بسته بندی در افزایش قیمت نهایی محصول اهمیت ویژه ای دارد.
  • روال یا روش خرید نیز در افزایش یا کاهش قیمت محصول نقش بسیار مهمی دارد، از این رو خرید محصول به صورت غیر مستقیم و با حضور واسطه ها و گاهی احتکار محصول در افزایش قیمت نهایی محصول خریداری شده بسیار حائز اهمیت می باشد.

از دیگر عوامل بسیار مهم در افزایش قیمت کشمش به خصوص در سال های اخیر می توان به مشکلاتی چون وضعیت اپیدمی بیماری کرونا و رکود و تورم در کشور و همچنین ضرر و زیان های وارده به بخش عمده ای از زمین های کشاورزی به دلیل کم آبی و خشکسالی اشاره کرد.

قیمت کشمش افتابی کاشمر در فروردین ماه 1401

قیمت کشمش افتابی کاشمر در فروردین ماه 1401 جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی کاشمر و سایر انواع کشمش ها در فروردین ماه 1401 و دریافت مشاوره و راهنمایی لازم در خصوص آسان ترین روش خرید محصول با قیمت ارزان و سفارش تضمینی محصول می توانید با نمایندگی فروش مستقیم محصول در همین سایت ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کشمش سبز سایه خشک و آفتابی به میزان زیادی به شیوه سفارش محصول بستگی دارد، در این خصوص قیمت کشمش کیلویی یا فله در مقایسه با قیمت محصول به صورت بسته بندی بسیار مناسب تر بوده به ویژه اگر خرید به صورت اینترنتی و مستقیم و بدون واسطه از سایت فروش معتبر فروش کالا انجام گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما