قیمت کشمش در کاشمر به صورت بسته بندی

کشمش محصولی است که از خشک کردن میوه انگور تازه به دست می آید، کشمش علاوه بر داشتن ویتامین ها و املاح معدنی فراوان به عنوان یک تنقلات خوشمزه نیز به حساب می آید. این محصول بسیار انرژی زا می باشد و مصرف آن برای تمام افراد خصوصا کودکان و افرادی با بنیه ضعیف توصیه شده است. لازم به ذکر است قیمت کشمش در کاشمر به صورت بسته بندی بر اساس کیفیت، مرغوبیت، اندازه محصول، تمیزی محصول، نوع کشمش، نوع بسته بندی و … تعیین می شود.

قیمت کشمش در کاشمر به صورت بسته بندی

عامل اصلی در تعیین قیمت کشمش

عامل اصلی در تعیین قیمت کشمش کشمش یک خشکبار مقوی و سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی می باشد و مصرف آن به سبب دارا بودن خواص و فواید بسیار بسیار توصیه شده است. لازم به ذکر است این خشکبار جادویی در بازار مصرف با قیمت های متنوعی موجود بوده و قیمت انواع کشمش تفاوت های فاحشی با هم دارد. به عنوان مثال قیمت کشمش سبز کیلویی در بازار با قیمت کشمش مرغوب زرد و کشمش پلویی تفاوت دارد.

در ادامه مطلب به عامل اصلی در تعیین قیمت کشمش خواهیم پرداخت. کیفیت ظاهری کشمش تاثیر زیادی بر قیمت کشمش دارد، محصول درشت با پوست سالم و براق معمولا قیمت بالایی دارد؛ زیرا این ویژگی نشان دهنده تازه بودن کشمش و کیفیت بالای محصول می باشد. قیمت کشمش بی دم از انواع بی دم بالاتر است. قیمت کشمش ارگانیک در بازار بالاتر از کشمش تیزابی است، زیرا تولید کننده زمان و وقت زیادی برای خشک کردن این محصول صرف می کند.

همچنین این نوع کشمش سالم تر از کشمش های تیزابی است و هیچگونه اثری از مواد شیمیایی و سمی در این محصول وجود ندارد. تازگی کشمش نیز از جمله عوامل تاثیر گزار بر قیمت محصول می باشد، کشمش تازه بافت نرمی دارد و مقداری از رطوبت اولیه میوه انگور را در خود حفظ کرده است برخلاف کشمش کهنه که بسیار چروکیده و خشک است.

از عوامل دیگری که در تعیین قیمت کشمش موثر است می توان به مواردی چون کریستالی نبودن، چسبندگی نداشتن، عدم کپک زدگی و کرم زدگی، روش خشک کردن محصول، نوع بسته بندی و … اشاره نمود.

قیمت کشمش در کاشمر مناسب صادرات

قیمت کشمش در کاشمر مناسب صادرات همان طور که می دانید کشور ما از تولیدکنندگان بزرگ و بنام کشمش مرغوب محسوب می شود و انواع مختلف کشمش در اندازه ها و رنگ های گوناگون در بازار مصرف ایران وجود دارد. لازم به ذکر است کشمش اعلا صادراتی در برخی از شهرهای کشورمان مانند کاشمر تولید می شود و قیمت کشمش در کاشمر مناسب صادرات بر اساس تازگی محصول، تمیز بودن، کیفیت ظاهری، نوع بسته بندی، نوع برند، عاری از گرد وغبار و سنگ ریزه بودن، نوع برند، ارگانیک بودن و … تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما