قیمت کشمش سبز بی دانه به صورت فله

یکی از بهترین انواع کشمش که بسیار محبوبیت دارد نوع بی دانه آن است. این کشمش از انگور های بی دانه مانند یاقوتی، سفید و … تهیه می شود. این نوع کشمش در بازار های داخلی و خارجی خواهان بیشتری دارند و قطعا قیمت کشمش سبز بی دانه بالاتر نسبت به کشمش دانه دار خواهد داشت.

قیمت کشمش سبز بی دانه به صورت فله

10 نکته مهم که باید در مورد قیمت کشمش به خاطر بسپارید

10 نکته مهم که باید در مورد قیمت کشمش به خاطر بسپارید هرساله صد ها هزار تن کشمش در ایران تولید می شود. حدودا بیش از هشتاد درصد آن به دیگر کشور ها صادرات می شود. همواره قیمت نوع های کشمش دچار نوسان می شود. موجودی انبار ها و میزان تقاضای آن دو عامل اصلی تعیین قیمت این محصول مهم است. درباره اهمیت کشمش همین بس که خانواده های زیادی از تولید و فروش آن امرار معاش می کنند.

همچنین کشمش یکی از منابع درامد ارزی بسیار مهم کشور به حساب می آید. با این وجود مسائلی همچون تعیین تعرفه برای محصولات ایران در بعضی کشورها و برخی قوانین داخلی برای صادرات و بازار خرید و فروش کشمش مشکل به وجود می آورد. قیمت کشمش سبز قلمی کاشمر نسبت به کشمش های دیگر موجود در بازار بالاتر است. اما کیفیت و خوش طعم بودن و همچنین تازگی آن این بالا بودن قیمت را جبران میکند.

کشمش ها را به ۲ دسته اصلی تقسیم میشوند: هسته دار یا دانه داربی هسته و یا بی دانه. مشتریانی که به دنبال خرید کشمش هستند بسیار بیشتر از نوع کشمش بی دانه یا بی هسته خریداری می کنند. تاکستان قزوین نیز در این زمینه یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول در ایران شناخته می شود.

انواع کشمش در ایران به ۳ صورت بسته بندی شده و در بازار موجود می باشند: بسته بندی سلفونی که عموما در وزن های یک کیلویی و یا کمتر یافت می شود. بسته بندی کارتونی که کارخانه جات به این صورت آن را آماده می کنند و در وزن های ۳، ۴، ۵، ۹ و ۱۰ کیلو یافت می شوند و بسته بندی کیسه ای یا گونی که کشمش با دم و شاخه موجود می باشند.

قیمت کشمش سبز بی دانه به صورت عمده

قیمت کشمش سبز بی دانه به صورت عمده ما فروشنده عمده و فله ای کشمش هستیم. شما می توانید انواع کشمش سبز بی دانه را از ما با قیمت مناسب بخرید. همچنین اگر قصد صادرات دارید ما می توانیم در این امر به شما کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوران متخصص و خبره ما به صورت تمام وقت آماده ی خدمت رسانی و راهنمایی شما عزیزان هستند. با اطمینان از قیمت تمام شده‌ی کشمش سبز بی دانه به صورت عمده از ما خریداری کنید چون ما به صورت مستقیم و بدون حضور دلال ها و واسطه ها این با کیفیت را به دست شما می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما