قیمت کشمش سبز صادراتی به صورت عمده

کشمش نوعی محصول است که از خشک کردن انگور سبز و سیاه به دست می آید. به طور کلی دو نوع کشمش سبز و سیاه وجود دارد. در کشور ایران کشاورزان زیادی هستند که انگور سبز را پرورش داده و به کارخانه جات تولیدکننده کشمش سبز عرضه می کنند.

نمایندگان فروش این محصول را در بازار سراسر کشور توزیع می کنند. همچنین بسیاری از بارگانان این محصول را به سایر کشور ها صادر می کنند. قیمت کشمش سبز صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین دارای قیمتی متغیر است. اما می توان گفت خرید کشمش سبز به صورت عمده باعث می شود هزینه مصرفی برای خریدار کاهش پیدا کند.

قیمت کشمش سبز صادراتی به صورت عمده

چه عواملی بر قیمت کشمش تاثیر مستقیم دارد

چه عواملی بر قیمت کشمش تاثیر مستقیم دارد همانطور که گفته شد قیمت کشمش به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

  1. کیفیت کشمش: عواملی مانند انگور تازه و درشت جهت تولید کشمش، رنگ، سایز، طعم و ظاهر کشمش در کیفیتو همچنین قیمت آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. به طور مثال کشمشی که دارای سایز بزرگتر، ظاهر و بافت سالم و طعم لذیذ باشد و به طور کلی دارای کیفیت بالایی باشد، مسلماً از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
  2. میزان خرید و تقاضای کشمش: هرچه میزان خرید کشمش بیشتر باشد و به اصطلاح خریدار آن را در حجم بالا و به صورت عمده خریداری کند، به همان نسبت قیمت کشمش کاهش پیدا میکند.
  3. نوع بسته بندی: مسلماً خرید کشمش به صورت فله ای و کیلویی دارای قیمت پایین تری نسبت به کشمش های دسته بندی شده می باشد. همچنین باید گفت در نوع بسته بندی کشمش ها به صورت پاک شده به فروش می رسد. بنابراین دارای قیمت بالاتری است.
  4. نام شرکت تولید کننده کشمش: کارخانه هایی که دارای برند معروف هستند، کشمش را نسبت به سایر شرکت های تولید کننده در قیمت بالاتری عرضه می‌کنند.

قیمت کشمش سبز صادراتی با بهترین بسته بندی

قیمت کشمش سبز صادراتی با بهترین بسته بندی کشمش به علت خواص بی نظیری که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین بیشتر افراد در سراسر دنیا کشمش سبز را در رژیم غذایی خود جای می دهند. به علت اینکه شرکت‌های تولید کننده کشمش سبز زیادی در اکثر استان ها وجود دارد که این محصول را در حجم بالا تولید می کنند، بنابراین علاوه بر تامین نیاز داخلی، سالیانه بخش انبوهی از این محصول به سایر کشورها مانند ترکیه و عراق صادر می گردد. صادرات کشمش به ترکیه و دیگر کشورها از طریق راه‌های هوایی و حتی زمینی صورت می‌گیرد.

به طور کلی کشمش سبز صادراتی در بهترین بسته بندی ها و با قیمت مقرون به صرفه و مناسب صادر می گردد. باید گفت که جهت خرید این محصول خریدار می تواند به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کند. خرید اینترنتی کشمش سبز باعث می شود خریدار وقت کمتری را صرف خرید این محصول کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما