قیمت کشمش صادراتی کاشمر به صورت عمده

قیمت کشمش صادراتی کاشمر با توجه به نحوه خشک شدن آن و همچنین نوع و میزان حجم بسته بندی با یکدیگر متفاوت است. این نوع کشمش از تولیدات عمده ایران می باشد و همه ساله درصد زیادی از این محصول به سراسر دنیا عرضه می گردد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با فواید انواع کشمش و نحوه خشک شدن آن به شکل های مختلف، آشنا کنیم.

قیمت کشمش صادراتی کاشمر به صورت عمده

مطمئن ترین راه برای دانستن قیمت کشمش

مطمئن ترین راه برای دانستن قیمت کشمش برای تشخیص کشمش درجه یک می توان به این موارد اشاره کرد که کیفیت آن نیز در قیمت آن تاثیر گذار است: کشمش از بهترین انگور های بی دانه به دست می آید، این نوع کشمش مزه ای فوق العاده داشته و دارای بافتی نرم می باشد. این نوع کشمش از بهترین نوع کشمش پلویی محسوب می شود و دارای ارزش غذایی بالا و کیفیت درجه یک می باشد. کشمش طلایی به روش تیزابی تهیه شده و دارای ماندگاری و دوام بالایی است و از نمونه کشمش های صادراتی محسوب می شود. کشمش یکی از انواع خوراکی ها با طبع گرم است که مصرف روزانه و مرتب آن می تواند به تقویت حافظه کمک کند.

کشمش انواع مختلفی دارد که عبارت هستند از: کشمش آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و انگوری. که هر کدام از آن ها دارای طعم و کیفیتی بی نظیر می باشد. کشمش سایه خشک هنگام خشک شدن تغییر رنگی نمی دهد و رنگ آن همچنان سبز باقی می ماند.

کشمش تیزابی به وسیله تیزاب خشک شده است اما استفاده از تیزاب از طعم و بو و کیفیت کشمش نمی کاهد، رنگ این کشمش زرد متمایل به قهوه ای می باشد و به دلیل روغن موجود در تیزاب سطحی براق و چرب دارد. روش خشک کردن کشمش انگوری به این صورت است که به تیزاب آغشته شده و به وسیله گوگرد خشک می شود و رنگ آن زرد کهربایی متمایل به قهوه ای روشن است.

قیمت کشمش صادراتی کاشمر به صورت فله

قیمت کشمش صادراتی کاشمر به صورت فله تولید و عرضه انواع کشمش مرغوب به روش های خاص از جمله: سنتی و صنعتی انجام می شود و همچنین در بسته بندی های استاندارد و کاملا بهداشتی و بسیار محکم و زیبا به بازار عرضه شده و در قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد. انواع کشمش صادراتی متقاضیان بسیار زیادی در بازار های داخلی و خارجی دارند و در اشکال و حجم های متنوع برای صادرات آماده می شوند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت کشمش درجه ۱ و حتی خرید آن به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه کرده و انواع کشمش را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت سفارش داده تا با صرف هزینه کم و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما