قیمت کشمش کاشمر به صورت فله

کشمش، انگور خشک شده است. کشمش سرشار از آهن، پتاسیم،کلسیم و ویتامین های گروه b است. از طرفی کشمش دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و از تخریب سلولی جلوگیری می‌کند. قیمت کشمش فله کاشمر بسیار مناسب است.

قیمت کشمش کاشمر به صورت فله

پنج راه قیمت گذاری برای بهبود کسب و کار کشمش

پنج راه قیمت گذاری برای بهبود کسب و کار کشمش فرآوری انگور و تولید کشمش فرصت سرمایه گذاری پررونقی است. با تولید این محصول می توانید به جرگه صادرکنندگان بپیوندیدید و از درآمد ارزی برخوردار شوید. تقریبا ۷۰ درصد کشمش تولیدی کشور صادر می شود. پس از فرش و پسته، کشمش سومین محصول صادراتی غیرنفتی کشور است.

دولت نیز برای افزایش میزان صادرات فرآوری انگور و تولید کشمش فرصت سرمایه گذاری پررونقی است. با تولید این محصول می توانید به جرگه صادرکنندگان بپیوندیدید و از درآمد ارزی برخوردار شوید. تقریبا ۷۰ درصد کشمش تولیدی کشور صادر می شود.

تمهیدات مختلفی از یارانه صادراتی تا اجازه واردات موز با تعرفه ۵ درصد را در نظر گرفته است. پنج راه قیمت گذاری برای بهبود کسب و کار کشمش می توان به این موارد اشاره کرد ۱- تولید اسانس های گیاهی با کشمش ۲- تفکیک کشمش ها با توجه به نوع آنها ۳- جداسازی کشمش بر اساس رنگ و کیفیت آنها ۴- بسته بندی جذاب کشمش ها ۵- طعم دار کردن کشمش ها.

قیمت خرید کشمش فله کاشمر

قیمت خرید کشمش فله کاشمر یکی از مناطقی که در ایران کشمش درجه یک صادراتی را در مقیاس بسیار بالایی تولید می کند شهر کاشمر استان خراسان می باشد که در کنار خلیل آباد و شهر قوچان دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از تولید کننده‌های اصلی شرق کشور محسوب می‌شوند. یکی از مهمترین محصول هایی که این مناطق تولید می کنند کشمش آفتابی می باشد.

لازم به ذکر است محصولات این مناطق عموما به طور هسته دار می باشند و به صورت کلی شکل ظاهری این محصولات به صورت شکل قلمی و دراز می باشد که اگر کشمش سبز آجیلی را دیده باشید و رنگ قرمز آن را در نظر بگیرید. در واقع همان محصول آفتابی خواهد شد. در انبار تهران این محصول را به صورت کارتون شده و کاملاً تمیز در اختیار داریم.

مشتریانی که مایل هستند آن را خریداری کنند با مدیر فروش مجموعه نسبت به هماهنگی برای خرید این محصول اقدام نمایند. نکته مهمی که در مورد محصولات آفتابی این مناطق که به آن اشاره شد وجود دارد این است که این کشمش ها دارای قند بالایی نیستند و شاید برای خوردن در کنار چای مناسب نباشد.

بهترین نوع کشمش فله در ایران از تولیدات شهر کاشمر می باشد که از بهترین کیفیت برخوردار است و از نظر طعم و مزه برترین است و از نظر قیمت نسبت به کیفیت مطلوبی که دارد جزو کمترین قیمت روز کشمش سبز کاشمر در بازار می باشد و تولید کنندگان بدون واسطه محصول تولیدی را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما