کارخانه تولید کشمش در کاشمر به صورت عمده ای

انگور میوه‌ای است بسیار پر خاصیت که از آن استفاده های مختلفی می شود دسته‌ای از انگورها برای تازه خوری مناسب هستند و برخی از آنها برای خشک کردن و برخی از آنها برای درست کردن آبمیوه. انگور های خشک شده را کشمش می گویند. خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش به دو صورت صنعتی و سنتی می تواند انجام بگیرد. در روش صنعتی از دستگاه ها برای خشک کردن بهره می گیرند‌. کارخانه کشمش در کاشمر یکی از کارخانه هایی است که خشک کردن انگور را به روش صنعتی انجام می دهد.

کارخانه تولید کشمش در کاشمر به صورت عمده ای

مراحل تولید کشمش درجه یک

مراحل تولید کشمش درجه یک اولین چیزی که در صنایع غذایی بر کیفیت ماده حاصل نهایی تاثیر می گذارد کیفیت مواد اولیه است. بنابراین در تولید کشمش هم ابتدا باید در انتخاب مواد اولیه دقت کرد نوع و رقم انگوری که برای خشک کردن انتخاب می شود در کیفیت نهایی کشمش بسیار موثر است. معمولاً انگورهای بی دانه برای خشک کردن مناسب تر هستند. به عنوان مثال انگور سلطانی نوعی انگور بی دانه است که برای خشک کردن مناسب می باشد. مرحله بعد انتخاب روش خشک کردن هست برای خشک کردن انگور روش های مختلفی از جمله روش آفتابی، روش کالیفرنیایی و روش تیزابی وجود دارد هر یک از این روش ها برای خود مزیت ها و معایبی دارند.

در حالت کلی برای خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش ابتدا باید واریته مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از بوجاری و شستشوی مواد اولیه، اگر تمایل به افزودن گوگرد داریم ابتدا انگور را گوگرد زنی می کنند، انگورها سپس وارد دستگاه‌های خشک کن می‌شوند تا آبگیری شوند و به باریکس مورد نظر برسند.

بعد از خشک شدن کشمش ها دوباره وارد مرحله سورتینگ می‌شوند تا بر اساس کیفیت درجه بندی شوند. بعد از این مرحله می توان کشمش ها را در بسته بندی های مناسب وارد بازار کرد.

کارخانه کشمش اعلا کاشمر، یکی از کارخانجات تولید کشمش است که تمام مراحل فوق را با دقت و کیفیت انجام می دهد، تا محصولی اعلا و کاملا بهداشتی وارد بازار کند.

تولید کشمش در کاشمر با کمترین قیمت

تولید کشمش در کاشمر با کمترین قیمت برای خرید کشمش کاشمر با کمترین قیمت می توانید از راه های گوناگون اقدام کنید. کارخانه سالار در کاشمر تلاش کرده تا بهترین و با کیفیت ترین کشمش را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

این کارخانه با انتخاب مواد اولیه تازه و رعایت تمام مراحل بهداشتی به هموطنان عزیز اطمینان می دهد یک خرید مرغوب و اقتصادی خواهند داشت. مدیریت این کارخانه سعی کرده است بهترین محصول را با کمترین سود در اختیار شما قرار دهد برای خرید این محصول مفید و پر انرژی با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما