خرید و فروش انواع کشمش درجه یک ملایر

روزانه مقادیر زیادی از انواع کشمش درجه یک تولیدی در ایران به صورت نقدی یا چکی خرید و فروش می شود. در شهرستان ملایر خرید و فروش کشمش پر رونق می باشد.
کشور ایران به خاطر وجود آب و هوای بی نظیر و چهارفصلی که دارد، منطقه منحصر به فردی برای کاشت انواع میوه ها و سبزیجات است. هرکدام از مناطق کشور مستعد رشد نوع خاصی از این محصولات می باشد که هم به صورت تازه خوری و هم به صورت خشک شده در بازار داخلی و خارجی مصرف می گردد. بیشترین خشکبار ایرانی را انواع کشمش و پسته تشکیل می دهد که درصد بالایی از آن ها برای صادرات به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد که این موضوع ارزآوری خوبی برای کشور ما دارد.شهرستان ملایر با تولید بیش از ۵۰ درصد انگور جز مهمترین شهر تولید کننده کشمش در استان همدان می باشد.کشمش ملایر از مرغوب ترین انواع کشمش در ایران می باشد و از نظر کیفیت در رتبه نخست قرار دارد.این محصول ناب برای راهیابی به بازار صادرات لازم است فرآوری آن به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف صورت گیرد.برای خرید و فروش انواع کشمش ملایر می توانید با کارشناسان بازرگانی فراسیناپس ارتباط بگیرید.

1

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از مجموعه خوبتون هم کیفیت محصول عالی است و هم بسته بندی خوبی دارد و پیگیری جهت ارسال محصول هم از ویزگیهای خوب این مجموعه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما