مراکز خرید برترین زعفران مرغوب مشهد

در مراکز خرید مشهد برترین زعفران قائنات، تربت و نیشابور آماده فروش شده است.معاملات به قیمت روز به روش تضمین اصل سرمایه انجام می شود.
واقعیت این است که هیچکس نمی تواند تشخیص دهد که یک جنس سرگل زعفران در کدام شهر تولید شده، و این که می شنویم زعفران قاین یا مثلا تربت تبدیل به یک اصطلاح و عرف بین تجار و بازاریان شده است.
زعفران خوب را زعفران فلان شهر نام گذاری می نمایند چون در گذشته بعضی شهر های خاص مشهور شده اند در تولید زعفران مرغوب.
میزان سنجش مرغوبیت زعفران در انواع ارقام نگین،پوشال و ممتاز معمولا قلم دار بودن آن می باشد.هرچه قلم زعفران درشت تر و با کیفیت تر باشد و عطراگین تر درجه زعفران بالاتر محسوب می شود. اما این نامگذاری همراه با نام شهر اعتبار بیشتری به زعفران می دهد و بنابراین اکثرا از این سبک نامگذاری استفاده می کنند، حتی اگر ندانند منبع تولید زعفران چه شهری می باشد به آن یک لقب زعفران تربت یا قاین می دهند.
مثلا یک زعفران خوب درجه۱ قلم دار در کاشمر تولید شده اما برای برند نبودن کاشمر چون جنس درجه۱ است برای اینکه بهتر خرید و فروش شود می گویند جنس تربت می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زعفران درجه۱ یک ممتاز

زعفران مرغوب مشهد

ما این نامگذاری اشتباه را کار نداریم و در خرید و حتی فروش خودمان ملاک را درجه جنس در نظر می گیریم و برایمان اهمیت ندارد در کجا تولید شده است.مگر اینکه زعفران تولید خودمان باشد یا از مبدا تولید زعفران مطمئن باشیم که نام شهر را قید کنیم.
امامنظور از تظمین اصل سرمایه مشتری یعنی چه؟
مشتری ما چه خریدار باشد و چه فروشنده،بازگشت اصل سرمایه را در قرارداد رسمی و معتبر محظری تظمین می نماییم تا مشتریمان با خیال راحت جنس اصل دریافت کند.
اطلاعات تکمیلی را همکار محترممان جناب محمدی در اختیارتان خواهد گذاشت لطفا شماره ایشان را از سربگ سایت فراسیناپس برداشته و فقط با ایشان که متخصص بخش زعفران شرکت می باشند تماس حاصل نمایید و خط سایر همکاران را برای پاسخگویی بهتر مشغول نفرمایید.با سپاس از شکیبایی شما

4

  1. سلام عزیزان چطور میتوان درحین خرید زعفران متوان تشخیص داد که محصول درجه یک باشد

  2. سلام ما ایرانی ها این نعمت خدادادی زعفران رو نمی دونیم رتبه اول دارزم درتولید زعفران ولی خوب از این فرصت استفاده نمی کنیم چون گره های زیاد داریم امیدوارم که این مشکل بی توجه به این محصول بی نظیر پایان یابد

  3. زعفران یکی ار اصلی ترین دمنوشهای ما ایرانیا هستش کاربرد بسیار خوبی دارد بخصوص درمراسمات استفاد شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما