انواع کشمش و راه های صادرات آن + فیلم

امروز ما می خواهیم در مورد صادرات کشمش صحبت کنیم: کمی بیشتر من می خواهم در مورد این محصول و نحوه صادرات ان بدانم. در ابتدا می خواهم بگویم که بر خلاف انگور که صادراتی ان در ایران بالا است اما ما از نظر صادرات انگور بسیار ضعیف بودیم و از نظر تولید انگور خیلی پایین بودیم صادرات ما خیلی پایین بود.

کشورهای خلیج فارس و پاکستان کشورهایی هستند که انگور ایرانی وارد می‌کنند. طبق امار ما ایران به ۸۰ کشور کشمش صادر می کند و صادرات کشمش به کشورهایی مانند عراق، عمان و امارات متحده عربی بسیار رونق دارد. ایران در زمینه‌های زیادی از جمله خرما، پسته، انجیر خشک، زعفران رشد زیادی در صادرات محصولات کشاورزی داشته است. بر خلاف ان، در صادرات انگور موفق نبوده است.

درصد پایین تولید انگور به بخش صادرات صادر شده است. کشورهای خلیج فارس با پاکستان مهمترین کشورهایی هستند که این کشور را وارد می کنند. انگور ساخته شده ایران تازه و خشک شده است و به بیش از ۸۰ کشور صادر می شود. کشمش های ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رقیب قدرتمندی برای کشورهای تولید کننده این محصول به شمار می ایند.

همچنین می‌توان از ان در صادرات و رقابت‌امیزتر استفاده کرد، مانند ترکیه و امریکا که می‌توان ان را به عنوان نتیجه‌ای از بحث بازاریابی بین‌المللی در نظر گرفت. انگور خشک شده، نام دیگر این محصول، طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد، و این امر در صادرات انگور بسیار موفق است و می توان گفت که با توجه به امار صادرات کشمش از ایران به عراق، عمان و امارات متحده عربی، بیشترین صادرات به ایران است، شما می توانید با متخصصان ما مشورت کنید که بهترین انگور و کشمش از ایران را خرید و فروش کنند.

برای یافتن قیمت ان، اطلاعات را از شبکه تامین کنندگان و فروشندگان در بازار و کشور پیدا کنید، شما می توانید بهترین تامین کنندگان را در هر ساعت روز، درخواست قیمت. اگر شما برنامه سوم ما هستید، ما این کار را خودمان و بقیه پروژه های صادرات خود را انجام می دهیم، ما این امکان را به شما می دهیم، زیرا ما یک شبکه گسترده از تامین کنندگان در سراسر کشور داریم، اجازه دهید کمی در مورد ویژگی های انگور و کشمش در ایران صحبت کنیم، یکی از شهرهایی در ایران که انگور، کشمیر و صادرات انگور و انگور با کیفیت بالا را به پاکستان تولید می کند بسیار زیاد است.

در گذشته، کشمش های محلی به روسیه صادر می شد، انگور با دانه هایی که برای صادرات مناسب نبودند مانند اذربایجان غربی، ارومیه، قزوین، تاورستان، شاهرود همگی از نظر کیفیت خیلی خوب بودند اما دانه هایی داشتند که روی صادرات انگور و صادرات کشمش تاثیر می گذاشتند. یکی از مهمترین و بزرگترین تولید کننده انگور کشمش در ایران، شهر ملایر، شهر ملایر است که تنوع انگور است که ما در این شهر تولید می کنیم، بهترین نوع انگور سفید غیر بافته شده است.

صادرات کشمش از مالزی بسیار بالا است و به بسیاری از کشورها صادر می شود. ما می توانیم بگوییم که در این منطقه صادرکنندگان بالای این محصول هستند, طبیعی است که وقتی تولید انگور در کشور مناسب باشد, صادرات این محصول نیز افزایش می یابد, اما کشت سنتی و عدم اطلاع از روز بهره وری تولید انگور را کاهش می دهد و افت های متعددی در باغ های انگور ایجاد می کند که ما تولید انگور را کاهش می دهیم و صادراتمان کاهش می یابد.

غیر افت کش هایی که گفتم در کاشت و تولید ما مشکل ساز می شوند، ما چند سال اب نداریم، ما چند سال خشکسالی داریم، تولید ما با کمبود اب کاهش یافته است، و کیفیت محصول ما پایین امده است، هنگامی که اب کمی در فصل گرم وجود دارد، این همچنین اسیب بزرگی به باغ های انگور ما وارد می کند، و طبیعی است، بنابراین محصول خوبی که ما برای تولید این محصول نیاز داریم و صادرات نابود شده است و افت صادرات وجود دارد.

ویژگی‌های یک انگور خوب و استاندارد می‌تواند از جمله دانه درشت بی‌دانه و شفافیت ان باشد. این مستلزم صادرات کشمش و انگور است که همچنین باید به اصول بسیاری از تولید کنندگان پایبند باشد، زیرا بسیاری از استانداردها در بازار ایجاد شده است که اگر محصول یا کالایی که می خواهد صادر شود به ان سطح نمی رسد، انها اجازه ورود ان محصول را نمی دهند و قوانین همه کشورها وجود دارد.

انگورهای مالزیایی از جمله انگورهایی هستند که قادر به رسیدن به استانداردهای لازم بوده‌اند، یکی از بهترین صادرات کشمش از ایران برای شهر ملایر، تنوع محصول انگور بسیار زیاد است، انگورهای سبز رنگ نشده، انگور سیاه، انگور‌های کشمش، انگور، انواع انگور‌های انگور که در شهر ملایر تولید یا کشت می‌شوند.

انگورهای کشمشی-سبز از ملایر به تمام نقاط جهان صادر می‌شود و ترکیه یکی از تولیدکنندگان انگور و این محصول است. ایران به دلیل کیفیت بالای این انگور به ترکیه کشمش صادر می‌کند. این بزرگترین تولید کننده انگور در ترکیه است. شاید برای شما جالب باشد وقتی که ما می خواهیم از ترکیه نام ببریم، و شما شنیده اید که ان را زمین انگور می نامند، زیرا کشاورزان ترک قبلا انگور تولید می کردند و انگور می کاشتند و انها جایگاه ششم را در این زمینه در دنیا گرفتند.

این کشمش در جهان مقام ششم تولید را دارد، اما در صادرات بسیار جالب است که اهمیت بازاریابی و پایگاه مشتری و کارزارهای تبلیغاتی برای استقبال از مشتریان را نشان می دهد. حدود ۴۰ درصد انگور تولید شده در این کشور به کشمش تبدیل می شود و بقیه به عنوان میوه یا اب میوه به بازار عرضه می شوند. بزرگترین مقدار صادرات کشمش ترکی به دلیل صادرات کشمش سلطان است، انگور در منطقه اژه برای تولید کشمش بسیار بالا است، به روش های مختلف خشک می شود و به بازار اورده می شود و ترکیه کشمش ها را به کشورهایی مانند هلند، انگلستان و شرکت های تابعه ان صادر می کند.

من کمی در مورد صادرات کشمش از امریکا می دانم که ممکن است در بحث های ما خیلی خوب نباشد، اما مردمی که در این زمینه می خواهند در مورد بازارها و اینکه چه کشورهایی دارند و چه کشورهایی قادر به وارد کردن هستند، که کشورها رقبای ما هستند، بنابراین ما در مورد صادرات کشمش امریکایی از کالیفرنیا یکی از مهمترین محصولات خشک شده انها است، و رایج ترین کشمش ها نه تامسون هسته.

ترکیه همچنین تنها کشوری در جهان است که در ان کشمش بیشتر از ایالات متحده صادر می شود، و دفتر کشمش ایالات متحده وظیفه دارد قیمت ها را تعیین کند و کیفیت محصول را ارزیابی کند و همچنین بر صادرات محصول نظارت کند، به عنوان مثال انها یک بخش ویژه برای صادرات کشمش ایجاد کرده اند، بنابراین انها موفق هستند. ایران سالانه سه میلیون تن انگور تولید می‌کند. کشور ما در مقایسه با تولیدات جهانی در رده یازدهم قرار دارد. من اشاره کردم که ترکیه ششمین کشور در جهان است.

ایران سومین کشور جهان است و به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می کند. بیشتر کشمش‌های تولید شده در ایران زرد، سلطان، سبز و سیاه هستند. اراد میتونه تو همه ی این کارهایی که گفتم طرف تو باشه هدف از این کار، دسترسی مستقیم به تولیدات کشاورزی یا معرفی بهترین تولیدکنندگان فراورده‌های ایرانی است که این کار را شروع کرده‌اند.

خریداران محترم و صادرکنندگان محصولات کشاورزی نیز می توانند از خدمات جمع اوری بزرگ اراد برای شناخت بهترین تولید کنندگان کشاورزی ایران و ارتباط بدون واسطه استفاده کنند اگر این سومین برنامه ما است که خود این کار را انجام می دهیم و بقیه پروژه های ما به طرق مختلف با ما همکاری می کنند.

تولید کنندگان و کشاورزان عزیز ما همچنین می توانند محصولات خود را با همکاری محصولات اراد در سمت صادرات تولید کنند تا انها بتوانند سود بیشتری از معاملات خود کسب کنند و به راحتی محصولات خود را بدون واسطه یا کارگزاری در بازار محلی و بازار صادرات به فروش برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما