شرکتهای صادرکننده کشمش انواع پلویی سبز قلمی ممتاز کاشمر

شرکتهای صادرکننده کشمش و انواع  درجه۱ محصولات آن به دبی و همچنین قطر کدام کارخانه ها می باشند؟ کشمش سبز قلمی ممتاز بیشتر به روسیه صادرات می شود یا ترکیه؟ برای صادرات کشمش به روسیه باید چه شرایطی داشته باشیم؟ در روسیه کشمش عرق کشی می گردد یا خوراکی مصرف می شود؟ روسیه و اکراین بهترین بازار برای کشمش پلویی تیزابی ملایر و پلویی آفتابی تاکستان خواهد بود. برای صادرات به این کشور ها حتما بایستی از شرکت ها معتبر خرید نمود.

شاید در نگاه اول وقتی که به کشمش بنگریم و از منظر صادرات آن را برسی نماییم زیاد کالای با اهمیتی به چشممان نخورد.

و مثلا در مقایسه آن با برنج با خود فکر کنیم که برنج چون در جهان قوت غالب و غذای انسان هاست پس بسیار با اهمیت تر از کشمش است.

در این مقاله می خواهیم به گونه ایی دیگر به داستان نگاه کنیم تا جایگاه استراتژیک این محصول را دریابیم و موقیت کشورمان را بهتر بشناسیم و پتانسیل های آن را بیشتر کشف نماییم.

با شرکت های بزرگ صادر کننده کشمش آشنا شویم و به یک همدلی واحد برسیم.

شرکتهای صادرکننده کشمش ایران

در ابتدا چند سوال

صادرکننده کشمش سبز قلمی و یا سایر انواع کشمش به چه می اندیشد که این گود را انتخاب می نماید؟

چرا صادرات کشمش ایران بسیار در جهان مهم و برند می باشد؟

برترین شرکتهای صادرکننده کشمش در ایران کدام کارخانجات هستند؟

ایران بعد از آمریکا و ترکیه مقام سوم در کمیت تولید انگور را دارد و از نظر کیفیت در جهان بی بدیل می باشد.

برای اینکه سوال بالا را پاسخ بدهیم و بفهمیم که صادرکننده های انواع کشمش قلمی و پلویی به چه می اندیشند که حوزه کشمش را برای تجارت انتخاب نموده، در ابتدا بایستی به این سوال پاسخ داده شود که کشمش در سبد غذایی خانوار ها در جهان چه رتبه و جایگاهی دارد؟

البته که کشمش مخصوصا کشمش سبز قلمی از نظر ارزش غذایی بسیار مهم می باشد و سرشار از ویتامین ها و آهن است اما دلیل مهم بودن آن در جهان این نیست زیرا که برای بیشتر افراد فرهنگ استفاده از آن در غذای روزانه جا نیوفتاده است.

دلیل اصلی رتبه بالای مصرف و تقاضای خرید آن در جهان تولید انوع الکل صنعتی می باشد نه سرانه مصرف خانوار ها از کشمش.

همه ما می دانیم استفاده از الکل جزو نیاز های روزانه در غرب بوده و جزوی از فرهنگشان می باشد و همین دلیل است که کشور های زیادی طالب و درخواست خرید و تعداد زیادی تجار بین المللی همواره پیگیر صادرات کشمش ایران می باشند.

نکته جالبی را که در ادامه توسط کارشناسان مجرب مطرح گردیده است را با دقت مطالعه نمایید.

بازار جهانی شرکتهای صادرکننده کشمش ایران

شرکتهای صادرکننده کشمش

آمار تولید کشمش در ایران

شرکتهای صادرکننده کشمش

آمار جالبی که ارائه می گردد و همه شرکتهای صادرکننده کشمش به آن توجه ویژه دارد، از این قرار است:

در ایران بیش از ۷۰ درصد انگور تولیدی به کشمش تبدیل و صادر می‌شود و ۲۰ درصد باقی آن تازه خوری و ۱۰ درصد هم تبدیل به محصولات جانبی انگور، نظیر سرکه و شیره انگور می شود اما در سایر کشور های دنیا ۷۰ درصد انگورهای تولید شده، در همان زمان انگور بودن به الکل تبدیل می شوند و ۲۲ درصد آن نیز به صورت تازه خوری مصرف و فقط حدود ۸ درصد آن به کشمش تبدیل می‌شوند!!!

فصل برداشت انگور در سرتاسر جهان بیش از یک ماه نخواهد بود و سوال اینجاست که به غیر از این یک ماه که کارخانه های الکل سازی انگور تازه مصرف می کنند، ۱۱ ماه باقی سال از کجا برای کارخانه های خود مواد اولیه را تامین می نمایند؟؟؟

طرح توجیهی تولید کشمش

شرکتهای صادرکننده کشمش

همه شرکتهای صادرکننده کشمش به این موضوع آگاه هستند که کشمشی که از ایران به این کشور ها صادر می شوند برای امر مشروب و الکل سازی استفاده می شود.

این گونه وقتی به محصولی مانند کشمش سبز قلمی و یا سایر کشمش ها بنگریم در میابیم که چرا اینقدر بازار صادرات آن داغ است و چرا سرمایه گذاری در آن حسابی توجیه داشته و همین نکته بس بوده و نیازی به ارائه طرح توجیهی ۱۰۰۰ صفحه ایی نخواهد بود تا جوانان و کارخانه داران ما اقدام به ورود به این حوزه کشاورزی نمایند

وقتی به این آمار ها دقیق می شویم آنگاه متوجه خواهیم شد که چرا ترکیه که خود دومین کشور تولید کننده انگور در جهان است وارد کننده کشمش سبز قلمی ما نیز می باشد.

البته که روسیه علاوه بر این دلیل، بخاطر سرمای بیش از حد است که چند سالیست کشمش سبز ایرانی با ذائقه آن ها به عنوان خوراکی جور آمده و خواهان آن می باشند.

از این روست که پاکستان، قطر، امارات، گرجستان، روسیه، ترکیه و اکران بیشترین بازار مقصد کشمش شرکت تولیدی تجاری فراسیناپس به عنوان یکی از برترین شرکتهای صادرکننده کشمش است.

اطلاعات شرکتهای صادرکننده کشمش ایرانی

بیشتر از این اطلاعات و انواع روش کار و شرایط فروش و… را همکاران ما در اختیارتان خواهند گذاشت کافیست با مدیر فروش بخش مربوطه تماس بگیرید تا همه کادر برای برآورده نمودن نیاز شما بسیج شوند با بهترین استاندارد جهانی و قیمت مطلوب.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما