صادرات کشمش سبز با بهترین بسته بندی

کشمش سبز با قد کشیده و طعمی بی نظیر جزو بهترین کشمش های مصرف خانوار است که از خواص فوق العاده ای برخوردار می باشد. اگر قصد خرید بهترین و مرغوب ترین کشمش سبز بسته بندی را دارید کافیست به مراکز صادرات کشمش سبز با بهترین بسته بندی مراجعه کنید.‌ کشمش جزو بهترین و سالم ترین تنقلات طبیعی خصوصا برای کودکان می باشد که از خرید آن نباید غافل شد.

صادرات کشمش سبز با بهترین بسته بندی

بازار داخلی کشمش بهتر است یا صادراتی

بازار داخلی کشمش بهتر است یا صادراتی کشمش انواع مختلفی دارد و به صورت های متفاوتی در بازار به فروش می رود. کشمش در بازار به چند مدل صورت زرد و سبز و قهوه ای موجود می باشد. بازار فروش داخلی کشمش بسیار پر رونق می باشد البته در زمینه صادرات نیز با استقبال زیادی روبرو شده ایم و سالانه کشمش درجه یک صادراتی به کشورهای زیادی صادر می شود اما متأسفانه موانع زیادی در مسیر صادرات کشمش وجود دارد که اگر این موانع برداشته شود بازار صادرات کشمش بیش از پیش بهتر می شود.

عامل اصلی که موجب کاهش صادرات کشمش می شود وجود تحریم ها علیه اقتصاد ایران می باشد که راه گسترش صادرات را بسته است. عامل دوم نبود حمل و نقل وسیع و مقرون به صرفه می باشد. قطارهای باربری در ایران به دلیل نبود واگن های جدید و خطوط ریلی گسترده، در روند حمل و نقل به خارج از کشور با مشکلات متعددی روبرو می باشد.

البته باید میان بازار صادرات و بازار داخلی تعادل برقرار باشد، طوری نباشد که همه محصولات در مسیر صادرات قرار بگیرند و بازار داخلی با کمبود کشمش مواجه شود. زیرا در صورت کمبود کشمش قیمت آن محصول افزایش می یابد. پس همیشه بین بازار صادرات و داخلی باید توزان برقرار باشد.

صادرات کشمش سبز بسته بندی به کشورهای آسیایی

صادرات کشمش سبز بسته بندی به کشورهای آسیایی شهرهای زیادی در ایران وجود دارند که به تولید کشمش می پردازند. یکی از این شهرها کاشمر می باشد که واقع در استان خراسان می باشد. مراکز فروش عمده کشمش کاشمر علاوه بر تأمین نیاز داخلی به خارج از کشور نیز صادر می کنند. صادرات کشمش سبز بسته بندی به کشورهای آسیایی انجام می گیرد که با استقبال بسیار خوبی همراه است. این کشمش ها در بسته بندی های گرمی تا کیلویی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در صادرات، نوع بسته بندی محصول نیز بسیار مهم می باشد. یک کشمش صادراتی علاوه بر کیفیت بالا باید از بهترین و مستحکم ترین بسته بندی برخوردار باشد. صادرات کشمش توسط شرکت های بازرگانی یا افرادی که دارای کارت بازرگانی می باشند صورت می گیرد. در میان کشورها، کشورهای آسیایی بیشتر از سایر کشورها از خریداران کشمش سبز ایران می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما