فروشنده اصلی کشمش سبز عمده

کشمش سبز عمده را از خشک کردن دانه های سبز انگور تولید می کنند. کشمش سبز طبعی گرم دارد و به طور کلی برای تقويت قلب، کبد و حافظه بسیار مفيد است.

فروشنده اصلی کشمش سبز عمده

مقدار مصرف مجاز کشمش در روز

مقدار مصرف مجاز کشمش در روز از خواص کشمش سبز می توان به این موارد اشاره کرد؛

درمان ضعف و خستگی در بدن: مصرف مجاز کشمش سبز به طور روزانه و با نظم سستی و خستگی را از بدن دور می کاهد و موجب کاهش استرس می شود و به سبب وجود ميزان کالری بالا در آن به تامين انرژی مورد نياز بدن کمک زیادی می کند.

کاهش وزن: اين ميوه، به دليل وجود قند فروکتوز، خاصيت مصرف سريع انرژی را داراست، هم چنين خوردن آن باعث احساس سيری در معده شده و از اشتهای زیاد جلو گیری می کند و به همیک دلیل برای کاهش وزن بسیار مفيد است.

جلوگیری از پوکی استخوان: کشمش سبز دارای انواع مواد معدنی به خصوص کلسيم و فسفر و همچنين مقادير زیادی از ويتامين D است و در سلامت استخوان ها تاثیر قابل توجهی دارد و مصرف آن برای زنان بسيار مفيد است.

کاهش فشار خون بالا: کشمش سبز به دليل وجود مقادير زياد پتاسيم باعث پایین آمدن فشار خون بالا می شود.

حفظ سلامت دستگاه گوارش: تقويت دستگاه گوارش از خواص کشمش سبز است. مصرف اين ميوه باعث می شود مواد مضر از دستگاه گوارش دفع شوند و بدن را در برابر بيماری های روده، رشد باکتری ها و ناراحتی ناشی از التهاب آن مقاوم می کند.

کشمش سبز با این که کوچک است، برای همه انسان ها به ويژه کودکان، يک ميان وعده بسیار مناسب است. مصرف کردن اين ميوه خشک کوچک و بسیار خوشمزه، انرژی کافی برای فعاليت های روزمره زندگی را به خوبی تامين ميکند.

خرید مستقیم کشمش سبز عمده

خرید مستقیم کشمش سبز عمده از تولیدکنندگان انواع کشمش سبز اعلا در کشورمان ایران می توان به شهر های کاشمر و خلیل آباد در استان خراسان رضوی و شهر اراک از شهرهای استان مرکزی اشاره کرد، اما مهم ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان این محصولات همان مورد ۱ است.

برای خشک کردن این محصول نیز از مایع تیز آب استفاده می کنند و در آخر کار برای ماندگاری بهتر و طولانی تر این محصول از دود گوگرد استفاده می کنند.

خرید مستقیم کشمش به صورت آنلاین از سایت معتبر می توان محصولی با کیفیت و خوشمزه تهیه و خریداری کرد.

یکی از بهترین انواع کشمش که در کشورمان تولید و فرآوری می شود، کشمش سبز که آن را قلمی، پیکامی و آجیلی می نامند.

این محصول علاوه بر عرضه در بازار ایران جهت خرید و فروش در بازار های صادراتی بسیار رواج دارد. منحصر به فرد بودن آن در دنیا برگ برنده ای است برای کشورمان رقم زده است. به هرحال این محصول در ایران بسیار پرفروش است و عرضه کردن آن به خصوص در ایام های مناسبتی از جمله عید بسیار کاربرد دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما