قیمت عمده فروشی زعفران پوشال درجه۱ اصل

در بازار مجازی از طریق سایت فراسیناپس و کانال تلگرامی زعفران تربت حیدریه، عمده فروشی جنس درجه۱ از یک کیلو به بالاتر مقدور شد.قیمت مناسب و اصل بودن کالا بشرط داده می شود.ضمانت در فاکنور قید می گردد.
طبق سفارش مشتریان عمده، امکان درج ضمانت در فاکتور فروش نیز امکان پذیر شد.
قید ضمانت خرید جزو خدمات بسیار ارزشمند مشتری مداری این مجموعه می باشد و هیچ شرکتی این کار را انجام نمی دهد و این باعث تمایز با سایرین شده است.
چناچه در فاکتور فروش قید ضمانت درج نشود مسئولیت آن با خریدار می باشد و شرکت تولیدی تجاری فراسیناپس هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
این خدمت بیشتر برای خرید عمده صورت می پذیرد و برای خرید جزئی تحت شرایط خاص ارائه می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زعفران پوشال کیلویی و مثقال عمده

زعفران پوشال عمده

شرایط عمده محسوب شدن خرید نیز به شرح ذیل می باشد:
در زعفران وقتی میگویم عمده فروشی منظور حداقل چه وزنی از کالا می باشد؟
برای اینکه سوء تفاهم پیش نیاید توضیح این مسئله اهمیت زیادی دارد.
در مجموعه ما، حداقل وزن با توجه به بسته بندی کالا مشخص می گردد.

  • اگر جنس فله باشد حداقل وزن یک کیلو بوده و برای انواع زعفران هم فرقی ندارد. 
  • اگر جنس با بسته بندی باشد هر نوع بسته یندی نیز فرقی نداشته و کمتر از ۵۰۰ بسته امکان فروش عمده ندارد.

زمانی که سفارش برچسب عمده بخورد خدمات بسیاری به آن داده خواهد شد که کاهش شدید قیمت فروش، درج ضمانت در فاکتور جزو این خدمات بوده و همچنین موارد ذیل نیز فراهم خواهد شد.
در هر دو نوع خرید کلی و جزئی هزینه ارسال را در داخل کشور پرداخت نموده و رایگان می باشد و برای صادرات هم تا پای کشتی(FOB) و تا کنار کشتی (FAS) و همچنین تا هواپیما و ریل(FCA) خدمات ارائه می گردد.
این گونه سرویس دهی بی نظیر می باشد.سعی شده است از همه راه های منطقی برای ایجاد اطمینان در اصالت کالا استفاده شود تا مشتری از خرید جنس اصل مطمئن شود و همچنین امکان رصد قیمت روزانه از طریق کانال تلگرام این مجموعه، ایمیل و تماس تلفنی وجود دارد.
برای گرفتن سایر اطلاعات در مورد حمل و نقل، شرایط صادرات و توزیع زعفران در بازار داخل می توان با همکاران ما در ارتباط باشید با مراجعه به سربرگ تماس با ما سایت.جناب محمدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما