قیمت فروش کشمش سبز صادراتی

کشمش سبز از خوراکی های خوشمزه و پرخاصیت و خشک شده انگور زرد می باشد که کشور ایران از تولیدکنندگان کشمش در رتبه های اول قرار دارد که شهر کاشمر از بهترین صادرکنندگان کشمش سبز در جهان می باشد.

کشمش صادراتی ‌از خواص فوق العاده و کیفیت بیشتری برخوردار است. سالم بوده و از لحاظ تولید در درجه های بالاتری قرار دارد. قیمت کشمش سبز صادراتی نسبت به سایر کشمش ها مناسب تر است لذا از کشورهای خارجی و بازارهای داخلی طرفداران زیادی دارد.

قیمت فروش کشمش سبز صادراتی

مقدار مصرف مجاز کشمش در روز

مقدار مصرف مجاز کشمش در روز کشمش از محصولات شیرین و پرانرژی است و دارای انواع زیادی از ویتامین ها، املاح و مواد معدنی می باشد. اما زیاده روی در مصرف آن برای هیچ کس توصیه نمی شود زیرا همانند سایر میوه های خوشمزه و مفید، علاوه بر خواص فراوان، مصرف بی رویه آن زیان آور می باشد.

بررسی های تغذیه ای متخصصان تغذیه حاکی از آن است که مصرف مجاز کشمش، ما بین عیار ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم هست. چرا که مصرف بیش از حد آن در کودکان به دلیل انرژی فرآوان باعث بیش فعالی آنان می شود، در افراد چاق باعث افزایش وزن شده و برای افراد دیابتی مناسب نمی باشند.

این میوه قابلیت هضم شدگی بالایی دارد، لذا برای هضم برخی مواد غذایی که ویتامین های موجود در آن ها با کشمش سازگاری ندارند مشکل ایجاد می کند.

علاوه بر خاصیت بالای آن ممکن است برخی افراد به این میوه خوشمزه حساسیت داشته باشند که مصرف آن برای این گونه افراد لازم نمی باشد.

شرکت پخش کشمش سبز صادراتی

شرکت پخش کشمش سبز صادراتی کشور ایران در کل جهان به دلیل دارا بودن باغ های انگور در رتبه دوم قرار دارد و به میزان غنی انواع انگور را خشک کرده، به عنوان کشمش خوش طعم در همه نقاط جهان صادر می کند.

همان گونه که در متن های قبلی گفته شد، بزرگ ترین شرکت پخش کشمش سبز در شهر کاشمر و منطقه های اطراف آن قرار دارد که از شهرت خاصی برخوردار است، بسیار مناسب بوده و ماندگاری طولانی مدت و قیمت ارزان تری دارد.

کشمش سبز را می توان در اغلب استان های کشور به وفور یافت؛ زیرا فروشندگان زیادی این محصول را در بازارها و فروشگاه های مختلف به صورت عمده عرضه می کنند.

فروشندگان این مواد مغذی را برای صادرات خارجی به صورت فله ای و برای بازارهای داخلی به صورت کیلویی و یا در بسته بندی ها متنوع به فروش می گذارند.

برای خرید کشمش بسته ای یا کیلویی شما می توانید به دو روش مستقیم و غیر مستقیم اقدام کنید که روش مستقیم آن به صورت اینترنتی و اغلب شکل بسته بندی شده ان می باشد و روش غیر مستقیم در بازارها هست که هم به روش بسته بندی و هم به روش کیلویی قابل خرید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما